Статті

Придумати назву фірми, компанії, бренду. Послуга неймінгу.



Дуже часто під час реєстрації нової компанії виникає завдання - придумати назву фірми. У цій статті буде розказано основні способи створення назви - послуга неймінгу. Сподіваємося, що вивчивши цю статтю, Ви дізнаєтеся для себе не тільки щось нове та цікаве, але обов'язково знайдете ідею для нового імені. Наша студія вже більше 10 років займається цією роботою, наші фахівці в галузі неймінгу допоможуть вам, якщо ви самостійно з якихось причин не зможете розробити назву.

Усім зрозуміло, що назва фірми, бренду чи торгової марки – це головна складова первісного успіху просування бренду на ринку. Ім'я компанії, назва бренду в значній мірі вплине на те, як сприймуть навколишнє, чи запам'ятають вони бренд, чи він буде впізнаваним.

Розробка неймінгу для фірми нині може бути складним - т.к. вже придумано стільки всього, що вигадати щось оригінальне та нове – дуже складно. У бізнесі знаходиться безліч брендів і торгових марок, застосовується величезна кількість назв, комбінацій та абревіатур. Деякі думають, що для виділення на ринку серед інших фірм потрібно створити щось зовсім уніальне. Однак не такий страшний вовк, як про нього кажуть - потрібно уважно вивчити сферу діяльності компанії, проаналізувати конкурентів, і вже з таким багажем знань розпочинати роботу зі створення нової назви фірми чи компанії. Іноді потрібно робити щось просте і зрозуміле для залучення якнайбільшої аудиторії клієнтів та замовників. Проста і зрозуміла назва однозначно запам'ятається швидше. тут можна навести приклад бренду LEGO.

Розглянемо докладніше основні методи створення назви бренду.

1. Назва пов'язана з ім'ям або прізвищем власників.

Цей метод - найпростіший у неймінгу, в основі назви лежить ім'я чи прізвище засновника чи власника фірми. Одні з найвідоміших прикладів це: Walt Disney, Chanel, McDonald's, Louis Vuitton, Calvin Klein, Davidoff та багато інших. В основному такі назви мають старі бренди, яким понад 60 років. Вони створювалися в той час, коли й послуги, як неймінг, ще не було. Були закони та правила старого часу – коли назва бренду = імені (прізвища) господаря.

В даний час є такі запити щодо створення, проте при цьому ми розробляємо трохи видозмінену назву бренду (щось на кшталт ROSHEN від прізвища Порошенка).

2. Новопридумані слова – комбінації частин слова.

Тут використовуються об'єднання різних слів або частини слів. При цьому можна отримувати нові слова і комбінації слів, які можуть дуже добре підійти для назви фірми або бренду. Яскравий приклад такого неймінгу: SONY — одна з перших японських корпорацій, які здійснили прорив світового ринку. Проста і незабутня назва SONY це: sonus - "звук", sonny - "син", sunny - "сонячний".

3. Використання рими та звучання.

Відомо, що людині набагато простіше запам'ятати назву, якщо в ній є рима, звучання та певний ритм чи повторення слів. Найвідоміші приклади таких назв: Coca-Cola, Naf Naf, Chupa-Chups, Red Bull тощо.

4. Використання відомого слова, терміна чи поняття.

Створення нової назви за допомогою модифікації вже всім відомого слова. Наприклад: LENOVO, NOVUS, VARTA, ZARA і т.д.

5. Асоціативний метод.

Цей метод полягає в тому, щоб дуже правильно і точно підібрати асоціативний ланцюжок між діяльністю фірми або бренду і назвою. Як приклад: автомобільна марка Jaguar - це швидкий, красивий хижий звір. Позиціонування бренду та назва тут повністю збігаються. Теж можна говорити і про спортивну марку PUMA.

6. Назва – абревіатура.

Абревіатури (італ. abbreviatura від лат. brevis — короткий) поділяються на складноскорочені слова та ініціальні абревіатури. Складноскорочене слово - це слово, складене зі скорочених початкових елементів (морфем) словосполучення. Ініціальні типи складноскорочених слів або акроніми - це слова, утворені шляхом складання початкових літер слів або початкових звуків, у свою чергу поділяються на абревіатури літерні, звукові та буквено-звукові.

Цими прикладами можуть бути:

3COM - COMputer, COMmunication, COMpatibility

3M - Minnesota Mining and Manufacturing

CAT - Computerized Axial Tomography

ZIP - Zone Improvement Plan

YKK - Yoshida Kogyo Kabushiki Kaisha (Zipper Company)

WTO - World Trade Organization

TDK - Tokyo Denkikagaku Kogyo KK.

IKEA Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunaryd

FIFA Federation Internationale de Football Association

7. Метод поєднання частини слів

Спосіб отримання нової назви методом вирізування складів або окремих частин із слів. Вдалим прикладом назви, одержаної таким шляхом є: FORTRAN від FORmula TRANslation.

8. Метод метонімії

Використання методів від часткового до загального або навпаки. Приклади: Royal Canin, BIG BOSS і т.д.

9. Метод передачі асоціацій

Метод заснований на використанні в назві бренду таких слів, які можуть передати певні властивості товару або його якості.

Приклади:

Tetra Pak (вимовляється Тетра Пак) - транснаціональна компанія шведського походження. Компанія виготовляє упаковку, пакувальні автомати та обладнання для переробки рідких харчових продуктів, а також обладнання для групового пакування.

YouTube (укр. Ютьюб, ТИлевізор, назва обіграє жаргонне boob tube «телек», «ящик») — сервіс, що надає послуги хостингу відеоматеріалів.

10. Прихований зміст назви.

Метод заснований на тому, що в назві закладено якийсь сенс, який одразу може бути не зрозумілий.

ПРИКЛАДИ:

Yahoo. Щодо сайту Yahoo існує три версії походження назви. Згідно з першою, слово було взято з книги Джонатана Свіфта «Подорожі Гулівера» (у російському перекладі Йеху, еху), де позначає расу грубих і тупих людиноподібних істот. Саме на цій версії наполягають фундатори компанії. Згідно з другою, Yahoo! — акронім, утворений від фрази «Ще один ієрархічний необтесаний (неофіційний) віщун» (англ. Yet Another Hierarchical Officious Oracle). Але є третя версія походження назви. Цілком можливо, Yahoo походить від японського Yahhoo, що в перекладі означає "Привіт" (неформальний варіант).

Reebok у перекладі означає – Африканська Газель.

Наша студія має великий досвід розробки назви фірми, продукції, послуги. Фахівці нашої компанії допоможуть Вам вигадати оригінальну назву, назву бренду або торгової марки. Також ми розробимо дизайн упаковки та етикетки товару, а наші партнери допоможуть зареєструвати майбутню торгову марку. Ласкаво просимо!


Замовити комплексне створення бренду в нашій студії
Ви можете по телефону:


+38 067 799-84-98.


 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98