Позиціювання бренду

Послуги > Позиціювання бренду

Позиція бренду – основа всієї його комунікаційної кампанії.

Позиціонування бренду ґрунтується на трьох основних елементах:

  • цільова аудиторія
  • вигоди бренду
  • відмінності від конкурентів.

Цільовий сегмент споживачів бренду визначається загалом виходячи з платформи бренду та уточнюється за допомогою маркетингових досліджень. Опис цільової аудиторії зазвичай включає соціально-демографічні характеристики (стаття, вік, освіта, сімейний стан, дохід та інші), спосіб життя, моделі поведінки та потреби.

У ролі вигод (переваг) бренду виступають ідентифікатори, що відображають очікування споживачів та є унікальними. Зазвичай при описі вигод бренду розглядаються дві основні категорії: раціонально-функціональні та емоційно-ціннісні. Під раціонально-функціональними характеристиками мається на увазі акцентування переваг безпосередньо товару (склад, зовнішній вигляд, технічні характеристики) та зручність його використання (а також зручність упаковки, місця продажу тощо). Емоційно-ціннісні характеристики включають атрибути сильного бренду: емоції, які відчуватиме людина при купівлі та споживанні бренду, і цінності, що стоять за образом продукту.

Відмінності від конкурентів також класифікуються на дві категорії: раціонально-функціональні та емоційно-ціннісні. Якісному ефективному позиціонуванню бренду завжди передує глибокий аналіз покупців та їх потреб, а також конкурентів та стратегій їхньої поведінки на ринку.

Умови роботи

  • Укладання договору
  • 50% передоплата
  • Термін розробки: 10-20 днів
  • Вартість: договірна
 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98