Позиціювання бренду
Позиціювання бренду
Позиція бренду – основа всієї його комунікаційної кампанії.
Цільовий сегмент споживачів бренду визначається загалом виходячи з платформи бренду та уточнюється за допомогою маркетингових досліджень. Опис цільової аудиторії зазвичай включає соціально-демографічні характеристики (стаття, вік, освіта, сімейний стан, дохід та інші), спосіб життя, моделі поведінки та потреби.
У ролі вигод (переваг) бренду виступають ідентифікатори, що відображають очікування споживачів і є унікальними. Зазвичай при описі вигод бренду розглядаються дві основні категорії: раціонально-функціональні та емоційно-ціннісні. Під раціонально-функціональними характеристиками мається на увазі акцентування переваг безпосередньо товару (склад, зовнішній вигляд, технічні характеристики) та зручність його використання (а також зручність упаковки, місця продажу тощо). Емоційно-ціннісні характеристики включають атрибути сильного бренду: емоції, які відчуватиме людина при купівлі та споживанні бренду, і цінності, що стоять за образом продукту.
Відмінності від конкурентів також класифікуються на дві категорії: раціонально-функціональні та емоційно-ціннісні. Якісному ефективному позиціонуванню бренду завжди передує глибокий аналіз покупців та їх потреб, а також конкурентів та стратегій їхньої поведінки на ринку.
Позиціювання бренду ґрунтується на трьох основних елементах:
- цільова аудиторія
- вигоди бренду
- відмінності від конкурентів.
Умови роботи
- Укладання договору
- 50% передоплата
- Термін розробки: 10-20 днів
- Вартість: договірна
Наші роботи
-
"AMANTI" Цукерки, солодощі.
-
"Vestum" LED продукція.
-
"WellDar" Консервація: гриби, огірки, помідори та інше.
-
"KSD AURUM" Ювелірна компанія.
-
"BRAZOR" Чоловіча перукарня.
-
"ЕТАЛОН" Питна вода.
-
"LANGORA" Український бренд одягу.
-
"BLAURI" Косметика.
-
"ARMONIA" Весільні сукні.
-
"Benefish" Магазин морепродуктів.
-
"GUROOM" Аагентство нерухомості в Дубаї.
-
"MERSI" Продуктовий маркет.