Позиція бренду – основа всієї його комунікаційної кампанії.
Позиціонування бренду ґрунтується на трьох основних елементах:
- цільова аудиторія
- вигоди бренду
- відмінності від конкурентів.
Цільовий сегмент споживачів бренду визначається загалом виходячи з платформи бренду та уточнюється за допомогою маркетингових досліджень. Опис цільової аудиторії зазвичай включає соціально-демографічні характеристики (стаття, вік, освіта, сімейний стан, дохід та інші), спосіб життя, моделі поведінки та потреби.
У ролі вигод (переваг) бренду виступають ідентифікатори, що відображають очікування споживачів та є унікальними. Зазвичай при описі вигод бренду розглядаються дві основні категорії: раціонально-функціональні та емоційно-ціннісні. Під раціонально-функціональними характеристиками мається на увазі акцентування переваг безпосередньо товару (склад, зовнішній вигляд, технічні характеристики) та зручність його використання (а також зручність упаковки, місця продажу тощо). Емоційно-ціннісні характеристики включають атрибути сильного бренду: емоції, які відчуватиме людина при купівлі та споживанні бренду, і цінності, що стоять за образом продукту.
Відмінності від конкурентів також класифікуються на дві категорії: раціонально-функціональні та емоційно-ціннісні. Якісному ефективному позиціонуванню бренду завжди передує глибокий аналіз покупців та їх потреб, а також конкурентів та стратегій їхньої поведінки на ринку.
Умови роботи
- Укладання договору
- 50% передоплата
- Термін розробки: 10-20 днів
- Вартість: договірна