Місія, філософія бренду
Місія бренду
Місія бренду – мета існування бренду на ринку, представлена у найбільш загальній формі та часто виражає основну причину існування організації.
Місія бренду — це філософія, довгострокове стратегічне бачення бізнесу, ключові цінності та переконання. Місія ґрунтується на таких характеристиках компанії, які є її сильними сторонами та можуть зробити її успішною серед конкурентів. Місія бренду є платформою для встановлення стратегічних цілей, задає загальний вектор розвитку бізнесу та дозволяє правильно розставити пріоритети.
Правильно визначена місія сприяє розвитку корпоративної культури та духу, допомагає правильно розставити пріоритети та визначити стратегію розвитку бренду. Можна виділити кілька рівнів місії: рівень окремої торгової марки (бренду), рівень компанії, підприємства чи організації.
Місія — це ефективний та перевірений інструмент, який використовується в управлінні для фокусування зусиль та ресурсів компанії.
Місії деяких відомих брендів
«Надати людям можливість поділитися своїм життям з іншими та зробити світ більш відкритим та об'єднаним»
Microsoft
«Надати кожному можливість повністю реалізувати свій потенціал»
YouTube
«Забезпечити швидкий та простий доступ до відео-контенту та надати можливість обмінюватися відео один з одним»
Amazon
«Створити простір, в якому кожен може купити онлайн все, що забажає»
Coca-Cola
«Освіжати мир, тіло, розум і дух; Пробуджувати оптимізм за допомогою наших напоїв та наших справ; Привносити сенс у все, що ми робимо.»
«Ми віримо, що дослідження та розробки допоможуть зробити продукти харчування кращими, тим самим покращити життя людей»
Danone
«Забезпечити якомога більшу кількість людей здоровими продуктами харчування»
Adidas
«Стати найкращим спортивним брендом у світі. Ніколи не порівнювати кількість з якістю. Спортсмен завжди на першому місці».
Nike
«Дарити натхнення та інноваційні рішення кожному атлету у світі»
Intel
«Створювати та покращувати комп'ютерні технології для з'єднання та покращення життя кожної людини на землі»
IKEA
«Поліпшення повсякденного життя кожного»