Місія бренду
Місія бренду – мета існування бренду на ринку, представлена в найбільш загальній формі та часто виражає основну причину існування організації.
Філософія бренду
Філософія бренду - це система суспільних, соціальних, етичних та естетичних цінностей відношення бренду до навколишнього середовища.
Філософія бренду формує відносини зі споживачами та позиціонування компанії. У ній закладаються культура, традиції та цінності бренду. Філософія бренду випливає з його місії, доповнюючи її творчими особливостями, одухотворює бренд і служить сполучною ниткою між змістом бренду та його індивідуальністю.
В основі філософії бренду лежить ідеологія його споживання: чітке розуміння сенсу знаходження бренду на ринку, розуміння створюваного образу як передумов поведінки споживача.
Умови роботи
- Укладання договору
- 50% передоплата
- Термін розробки: 10-20 днів
- Вартість: договірна