Місія, філософія бренду

Послуги > Місія, філософія бренду

Місія бренду

Місія бренду – мета існування бренду на ринку, представлена в найбільш загальній формі та часто виражає основну причину існування організації.

Філософія бренду

Філософія бренду - це система суспільних, соціальних, етичних та естетичних цінностей відношення бренду до навколишнього середовища.

Філософія бренду формує відносини зі споживачами та позиціонування компанії. У ній закладаються культура, традиції та цінності бренду. Філософія бренду випливає з його місії, доповнюючи її творчими особливостями, одухотворює бренд і служить сполучною ниткою між змістом бренду та його індивідуальністю.

В основі філософії бренду лежить ідеологія його споживання: чітке розуміння сенсу знаходження бренду на ринку, розуміння створюваного образу як передумов поведінки споживача.

Умови роботи

  • Укладання договору
  • 50% передоплата
  • Термін розробки: 10-20 днів
  • Вартість: договірна
 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98