Брендинг на основе названия Клиента

Роботи > Брендинг на основі назви Клієнта

Створення логотипу:

До нашої студії звернулися за створенням логотипу та фірмового стилю для ювелірної компанії “KSD AURUM” - це всеукраїнська мережа ювелірних магазинів. Компанія пропонує великий асортимент виробів із дорогоцінних металів класичного та сучасного дизайну.

На першому етапі фахівці студії погодили із Замовником найбільш вдалу вимову абревіатури “KSD AURUM”, були розглянуті такі варіанти як: DSK, KSD, KDS, SKD та інші. Примітка: KSD є початковими літерами прізвищ засновників компанії.

На другому етапі було розроблено логотип. Складний орнамент у знак логотипу відбиває переплетення візерунків у ювелірних прикрасах. Він складається із стилізованих сердець та кіл. Серце – це кохання, освідчення в коханні, тому що в основному чоловіки дарують своїм жінкам подарунки.

Коло символізує постійне вдосконалення. Використання зображення кола в логотипі говорить про те, що компанія постійно впроваджує різноманітні новинки у виробництві свого товару, покращує свій сервіс та обслуговування. Коло, побічно характеризує компанію як єдину, цілісну, універсальну. Коло з зазначеним центром у вигляді літер KSD є у традиційній астрономії символічним знаком Сонця, в алхімії – знаком відповідного металу – золота. У навчаннях магії коло несе функцію захисту від злих духів, оберігає людину.

На третьому етапі було розроблено фірмовий стиль компанії.





Створення фірмового стилю:



 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98