Створення бренду
Основні етапи створення бренду
Бренд-платформа
Розробка платформи бренду – це створення позиціонування бренду, визначення місії, філософії та цінностей бренду, на основі яких компанія будує свою комунікацію та визначає маркетингові інструменти для просування на ринку.
Позиціонування має на увазі закінчену концепцію, яка служить платформою бренду для позитивного образу компанії, продукту або послуги відповідно до потреб цільової аудиторії. Позиціювання дозволяє створити сильний та унікальний бренд, який зможе завоювати довіру споживачів.
Платформа бренду докладно та цілісно описує його унікальність у споживчому середовищі та грамотно підкреслює природу його внутрішньої організації. Вона розробляється на основі інформації про тенденції розвитку ринку, комунікації конкурентів, цільову аудиторію та споживчі переваги, ключові характеристики продукту та бренду.
Неймінг
Розробка унікальної назви бренду, яка дозволяє легко ідентифікувати бренд у свідомості цільової аудиторії. Як правило, назва відображає філософію бренду та його основні цінності. Всі назви, що розробляються, проходять попередню перевірку по базі зареєстрованих торгових марок (України або Міжнародної).
Айдентика
Створення логотипу та розробка фірмового стилю – це візуальна складова бренду, покликана підвищити його впізнаваність та створити враження цілісності та забезпечити майбутню довіру до вашого бренду. Правильно розроблена система візуальної ідентифікації дозволяє бренду підвищити свою цінність.
Бренд-Бук
Це посібник з управління брендом, який містить у собі інформацію про сутність бренду, його місію, філософію, а також правила використання фірмового стилю на різних носіях, що дозволяє зберегти впізнаваність розробленого бренду та інтегрувати розробку всіх майбутніх корпоративних матеріалів. Бренд-бук значно полегшує роботу з вашим брендом.
Створення сильних брендів – це комплексний пошук та знаходження правильної ідеї для відмінності Вашого бізнесу від інших.
Створення бренду – це креатив, дослідження, пошук, в основі яких лежить серйозне вивчення ринку.
Залежно від завдання комплекс з розробки бренду може охоплювати різні послуги, найбільш важливими з яких є:
Послуги
Так само важливою є розробка легенди, місії та позиціонування бренду. Це фундамент, на якому будуватиметься основа бренду.
Готовий бренд є набором елементів, які пов'язані в одне ціле і відображають його концепцію, суть і ідентичність.

У чому відмінність бренду від торгової марки?
Бренд відрізняється від торгової марки тим, що бренд завжди асоціюється з певним рівнем якості, престижем продукту та його виробника, у зв'язку з чим споживач готовий переплачувати за бренд. Бренд – це розкручена торгова марка (в яку вклали багато грошей на просування).
Приклад: Купуючи Coca-Cola, покупець переплачує в порівнянні з іншим аналогічним простим напоєм, мало відомим. Але він погоджується переплачувати, тому що це бренд, він платить за Ім'я.