Створення бренду "з нуля"

Роботи > Створення бренду "з нуля"

Створення назви, логотипу:

Розробка назви для комплексу, до складу якого входить: кафе, дітейлінг, мийка, СТО та приміщення під оренду.
Україна, м. Буча, вул. Нове Шосе 38.

Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути цікавою та легкою для запам'ятовування. Асоціюватись і передавати зміст та тематику комплексу. Мовне написання – латиниця.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві ROYARD.

ROYARD - вигадана назва, утворена від слів:

ROAD (англ.) - дорога.

YARD (англ.) – двір, парк.

ROYAL (англ.):

  • царська, королівська
  • розкішний, чудовий
  • першокласний, відмінний.

ROYARD – двір чи комплекс, що знаходиться біля дороги (траси).

Назва звучить солідно, впевнено і на англійський манер, а також відображає першокласний сервіс та чудову якість обслуговування. Тут Клієнт почувається завжди королем.


До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і образ, що запам'ятовується. Головне – це простота у способі майбутнього нанесення цього логотипу на різні поверхні – стелу, вивіску тощо.

Знак розробленого логотипу виконаний у вигляді гепарду у стрибку. Цей образ вірного та надійного партнера, який завжди працює на повну силу. Він також відображає швидку роботу співробітників, моментальне обслуговування Клієнта та вирішення всіх можливих проблем (наприклад, при ремонті автомобіля).

Колірне рішення логотипу виконане в темно-сірому та жовтому кольорі. Перший колір логотипу відображає строгість та солідність центру. Жовтий колір є додатковим, це світло сонця і позитивних емоцій. Він викликає приємні відчуття та символізує рух, радість та оптимізм.

Шрифтове написання назви “ROYARD” у логотипі розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду. Для розшифровки діяльності комплексу було прийнято використовувати в логотипі дескриптор CENTRE.




Перед в'їздом у комплекс з боку траси встановлена стела, яка є геометричним прямокутним об'єктом, створюючи єдину композицію з навколишнім ландшафтом. Стримана гамма кольорів і простий силует дозволять в'їзному знаку стати універсальним модулем, здатним гармонійно вписатися в вигляд комплексу. Лаконічна конструкція відображає найголовніші елементи – логотип та фірмовий стиль.




Створення фірмового стилю:

Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який відображає динаміку розвитку бренду. В рамках замовлення розроблено стандартний набір документів: візитні картки, конверт, фірмовий бланк. Розроблений фірмовий стиль, що складається з динамічних ліній, символізує оперативне надання послуг. Основною відмінністю стилю є строгість і запам'ятовуваність.



Розробка бренду бука:

Протягом двох тижнів було виконано завдання щодо створення та погодження бренд бука. Особливу увагу Замовник просив приділити опису логотипу та його нанесенню на різні площини, а також опису застосування фірмового стилю.



 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98