Назва для компанії виробник ягід малина полуниця ожина лохина
Створення назви, логотипу:

Розробка міжнародної назви компанії, яка є одним із найбільших виробників ягід в Україні. Компанія пропонує клієнтам широкий асортимент якісної та екологічно чистої продукції: малина, полуниця, ожина, лохина. Весь процес вирощування, сортування та пакування відповідає європейським стандартам якості та безпеки продукції.
Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути унікальною (тобто у світі не повинно бути аналогічних компаній + вільний домен для сайту .com). Назва має асоціюватися з тематикою бренду, солідністю та якістю продукції. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві BERRICHER.
BERRICHER – вигадана назва бренду, утворена від об'єднання слів:
BERRY (англ.) – ягода.
RICH (англ.):
- багатий, заможний
- рясний, багатий
- родючий
- цінний, що стоїть
- соковитий (про ягоди)
RICHES (англ.) – багатство, скарби.
Назва відображає бренд соковитих ягід, багатих на вітаміни та мікроелементи. Бренд корисний для здоров'я, надає людині енергії та сили, тримає організм у тонусі.
Назва звучить серйозно і підкреслює солідність компанії та високий рівень продукції, що виготовляється.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простотою у використанні та образ, що запам'ятовується. Головне – це простота в способі майбутнього нанесення цього логотипу на різні поверхні – упаковку, етикетку, різну тару тощо. Логотип є єдиним графічним об'єктом і складається з назви, зеленого листя та ягоди.
Колірне рішення логотипу виконане з використанням двох кольорів: зеленого та темно-фіолетового. Це поєднання досить рідкісне. Зелений колір відображає натуральну та екологічно чисту продукцію, а фіолетовий – колір ягоди ожини та лохини. Шрифтове написання назви “BERRICHER” у логотипі розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду.



Створення слогану:
Здоров'я та гарний настрій
Створення фірмового стилю:
Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який відображає динаміку розвитку компанії. В рамках замовлення розроблено стандартний набір документів: візитні картки, конверт, фірмовий бланк. Розроблений фірмовий стиль, актуальний завжди і доречний практично скрізь. Основною відмінністю стилю є строгість, запам'ятовуваність і елегантність.




Створення сайту:

