Замовити створення бренду
або отримати консультацію

Ваші дані не будуть передаватися третім особам або використовуватися в SPAM-розсилках.

Ребрендинг

Ребрендінг

Ребрендінг

Ребрендінг – оновлення бренду.

Мета Ребрендінга - внести свіжі емоції та ідеї до бренду, розширити аудиторію, зробити його актуальним, цікавим, а головне – ефективним.

Після проведеної роботи бренд отримує приплив нових сил, набуває нових якостей і стає привабливим для клієнтів.

Ребрендінг, дозволяє компанії, товару чи послузі вийти на новий щабель розвитку, скоригувати та привернути увагу не охоплених раніше клієнтів та посилити лояльність справжніх.

Ребрендінг
Для бренду потрібен Ребрендінг, якщо:

  • Змінюються ринкові умови, до яких необхідно адаптувати бренд.
  • Позиції бренду на ринку ослабли.
  • Невеликий рівень знання про існуючий бренд.
  • Зміна сфери діяльності, структури бренду.
  • Застосовується неправильне поточне позиціонування бренду.
Ребрендінг

Процес Ребрендінга

Послідовність реалізації етапів Ребрендінгу більшою мірою залежить від тієї ситуації, в якій на момент проведення Ребрендінгу знаходиться сам бренд і від тих завдань, які ставляться перед оновленим брендом.

Під час роботи з Ребрендінгу, дуже важливо зберігати все найкраще з того, що було зроблено та впроваджено у свідомість цільової аудиторії до моменту Ребрендінгу. Дуже важливо зберегти ті елементи бренду, які сприймаються споживачами як переваги та сильні сторони бренду в порівнянні з конкурентами. І відмовитися від того, що робить бренд мало впізнаваним.

У більшості випадків після Ребрендінгу образ бренду має бути пізнаваним. Однак, у деяких особливо складних випадках доводиться змінювати настільки багато елементів бренду, що від попереднього бренду іноді залишається тільки назва.

Ребрендінг

Умови роботи

  • Заключение договора
  • 50% предоплата
  • Срок разработки: 20-30 дней
  • Стоимость: договорная
Ребрендінг

Приклади робіт