Принцип відносності ціни бренду Київ Україна
Принципи успішності бренду В Україні
Розглянемо основні та ключові засади успішності бренду в Україні. Серед них можна виділити такі:
- Принцип лідерства у своїй сфері. Працюючий бренд є одним із лідерів на ринку або за кількістю покупців (кількість покупців бренду залежить від кількості знаючих бренд), або за обсягами прибутку. У працюючого бренду споживачів може бути менше, ніж у конкурентів, але за рахунок різниці в ціні ці споживачі приносять цьому бренду більше прибутку.
- Принцип створення лояльних покупців. Як показує практика, більше половини тих клієнтів даної продуктової категорії, які мали досвід використання цього бренду, купують цей бренд потім найчастіше.
- Принцип одноманітного сприйняття бренду. Клієнти на ринку повинні купувати бренд з однієї чи кількох причин, визначених на етапі визначення сутності бренду.
- Принцип відносності ціни бренду. Бренд завжди коштує дорожче за продукцію під звичайною торговою маркою незалежно від його реальної собівартості.Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.