Сутність бренду легенда бренду назва неймінг логотип слоган упаковка
Визначення сутності бренду, бренд бук
Сутність бренду зазвичай описується у бренд буку, в якому визначено всі основні параметри бренду, а саме:
1. Легенда бренду – історія виникнення бренду, написана у вигляді захоплюючої історії.
2. Ідентифікація бренду:
- Назва (неймінг)
- Візуальний образ бренду - логотип та фірмовий стиль
- Слоган чи рекламний дивіз
- Упаковка та етикетка (якщо це товар)
- Різні рекламні та інші матеріали
3. Унікальність бренду – сукупність ознак, що відрізняють бренд від конкурентів.
4. Переваги бренду – перелік основних цінностей, які викличуть у потенційних клієнтів бажання придбати цей бренд. Серед основних переваг може бути - якість (надійність, довговічність), зручність використання, зовнішній вигляд та багато інших.Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.