Розробляти новий бренд позиціонування ціна Київ Україна
Довіра споживача до бренду
У процесі взаємодії бренду та користувача виникає довіра споживача до бренду. Дуже важливо, щоб споживач розумів, що бренд думає про нього, завжди надає якісний продукт чи послугу. За це споживач розплачується своєю прихильністю. Стає смішно, коли Замовник думає, що якщо вони зробили торгову марку - це вже вся робота і тепер вони стануть пізнаваними та улюбленими.
Серйозні помилки в управлінні брендом роблять і великі мегакорпорації, які на створення бренду витратили не один мільярд доларів. Пам'ятаєте ситуацію в Бельгії, коли водою Coca-Cola травнулося багато людей, і сама компанія ніяк не відреагувала на цю ситуацію? Саме тоді довіра до бренду, для якої розробка його позиціонування базувалася на високих стандартах якості продукту, дуже похитнулася.
Лише через певний час вони прочухалися і зрозуміли всю серйозність того, що сталося, після чого дуже швидко вжили заходів та відкликали партію зіпсованого товару. Але скандал уже не можна було замовкнути. В результаті, оскільки створення концепції бренду на новій основі для такого гіганта не мало сенсу, їм залишалося лише спостерігати, як вони не отримали сотні мільйонів доларів прибутку. Напевно, якби Coca-Cola миттєво провела відгук продукту і вибачилася перед своїми європейськими споживачами, цих зусиль було б достатньо, щоб зберегти бренд чистим.
Усім зрозуміло, що така ж ситуація для невеликої фірми обернулася б швидше за все її закриттям та повним розоренням. Вонозначно потрібно було б розробляти новий бренд, його позиціонування та інші примочки. Ми б хотіли звернути увагу для тих, хто тільки починає життя нового бренду, щоб ви були завжди готові докласти деяких зусиль до його управління, це згодом обов'язково принесе вам максимальний прибуток.
Ви можете за телефоном: +38 067 799 84 98.