Створення імені бренду. Створення нового бренду в Україні Створення бренду на прикладі
Створення імені бренду, нового бренду - це дуже складна робота, заснована на аналізі різних джерел інформації. Коли створюється бренд якогось товару, то тут нам потрібно знати про товар і про його виробника якомога більше, а саме: цифри та факти про цей товар та суміжні сфери його застосування.
Створення бренду на прикладі
Наприклад, створюючи бренд питної води, потрібно розуміти всю схему роботи з видобутку води, її обробці, розфасовці в тару (як тара виготовляється, з яких матеріалів та інше). Потрібно також вивчити історію цього товару та самого виробника.З нашого досвіду роботи з створення бренду в Україні можна сказати, що на вдалу ідею можуть наштовхнути незвичайні джерела, часом навіть зовсім не пов'язані з вивчаючимся товаром. Так було у нас із створення бренду джинсового одягу. Коли ми перебрали всі відповідні варіанти, безпосередньо пов'язані з цим видом бізнесу, ми зайшли в глухий угол. Клієнтові нічого не пасувало. Після довгих роздумів було вирішено абстрагуватися, і ми взяли до рук суто технічний англо-російський словати з електротехніки. Після дня роботи на світ з'явилася дуже гарна та унікальна назва ACTIVATOR (АКТИВАТОР), яка була одразу затверджена Клієнтом. Тепер уже після шести років роботи цієї ТМ на ринку – можна сміливо говорити – ми потрапили точно в крапку, бренд вийшов удалим та успішним.
При створенні та формуванні ідеї бренду слід якомога чіткіше подати цільову аудиторію, причому не абстрактно, а на конкретних прикладах. Потрібно представляти, що потрібно для цільової аудиторії. Тобто. які у неї інтереси, захоплення, стиль життя.
Відомо близько десяти найпопулярніших тем, які цікавлять споживача бренду, це може бути: гроші, авто, актори, мода, розваги, продукти харчування, гумор, спорт, тварини, діти, скандали. Можна сміливо використовувати щось із цих тем при створенні вашої нової унікальної ідеї, яка буде закладена в основу бренду.
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.