Розробка назви:

Розробка назви ТМ для української компанії, яка займається пошиттям чоловічих костюмів, штанів, пальт, курток у класичному та молодіжному стилях.
Основні побажання Клієнта до назви торгової марки: італійське звучання, унікальність, ексклюзивність, серйозне, красиве та легке у сприйнятті. Смислове значення слова має асоціюватися з мужністю, бути респектабельним, цікаво-загадковим та успішним.
Цільова аудиторія бренду – чоловіки, які люблять комфорт, елегантність, серйозність та класичний стиль в одязі. Це можуть бути наречені, випускники, дипломати, політики, співробітники офісів.
Після обговорення всіх запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві NOVIONNI.
В основі вигаданої назви лежить запозичене іспанське слово Nоvio, що означає наречений.
Створена назва несе в собі образ нареченого, молодого хлопця, любителя всього нового та модного.
Назва сконструйована на зразок італійського прізвища, тому при вимові має виразний італійський стиль.
