Розробка назви:

Розробка назви для Київського агентства з підбору домашнього персоналу. Клієнти компанії - це забезпечені люди - власники бізнесу, керівники, домогосподарки.
Основні побажання Клієнта до назви:
1. Назва має бути: сучасною, в європейському стилі, універсальною, лаконічною, що відображає комфорт у будинку;
2. У назві має бути два слова;
3. Назва компанії не повинна бути прив'язана до слов'янської, східної або взагалі будь-якої конкретної культури;
4. Назва має складатися з уже існуючих слів, таких, які в перекладі англійською, німецькою, французькою матимуть той самий сенс, що й російською (українською мовами).
Після обговорення всіх запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві ФІЛОСОФІЯ КОМФОРТУ.
Назва несе в собі сенс компанії, яка займається професійним підбором персоналу для Вашого будинку та семи, що дозволяє дуже швидко створити затишок у будинку.
Пов'язано з правильним господарюванням та іншим.
Широкий зміст слова повністю відбиває всі напрямки роботи агентства, і на 100% відповідає всім вимогам Клієнта до назви.
Створення фірмового стилю:
