Створення бренду "з нуля"

Роботи > Створення бренду "з нуля"

Розробка назви:

Розробка назви для Київського агентства з підбору домашнього персоналу. Клієнти компанії - це забезпечені люди - власники бізнесу, керівники, домогосподарки.

Основні побажання Клієнта до назви:

1. Назва має бути: сучасною, в європейському стилі, універсальною, лаконічною, що відображає комфорт у будинку;

2. У назві має бути два слова;

3. Назва компанії не повинна бути прив'язана до слов'янської, східної або взагалі будь-якої конкретної культури;

4. Назва має складатися з уже існуючих слів, таких, які в перекладі англійською, німецькою, французькою матимуть той самий сенс, що й російською (українською мовами).

Після обговорення всіх запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві ФІЛОСОФІЯ КОМФОРТУ.

Назва несе в собі сенс компанії, яка займається професійним підбором персоналу для Вашого будинку та семи, що дозволяє дуже швидко створити затишок у будинку.

Пов'язано з правильним господарюванням та іншим.

Широкий зміст слова повністю відбиває всі напрямки роботи агентства, і на 100% відповідає всім вимогам Клієнта до назви.


Створення фірмового стилю:

 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98