Створення бренду "з нуля"

Роботи > Створення бренду "з нуля"

Створення назви, логотипу:

Розробка міжнародної назви для бренду соняшникової олії, яка виробляється в Україні та будуть продаватися за кордоном. Замовник - ТОВ "БіоГусто" (м. Мінськ, Республіка Білорусь).

Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути унікальною (тобто у світі не повинно бути аналогічних назв, + вільний домен для сайту .com).

Асоціюватися з тематикою бренду та високою якістю продукції. Мовне написання – латиниця.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві EMIRALDA.

EMIRALDA - вигадана назва. Походить від слів:

EMERALD (англ.):

  • зелений колір
  • насичено-зелений, смарагдово-зелений.

СВІТ (рус.) / МІР (білор.) / MIR (польськ.).

Зелений колір відображає натуральність та екологічність продукту. Це світ природи, світ чистоти, світ натуральної олії.

Назва передає дуже високий статус бренду. У всьому світі натуральні та корисні продукти мають попит.


До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і образ, що запам'ятовується. Головне – це простота у способі майбутнього нанесення цього логотипу на різні поверхні – коробку, етикетку, упаковку тощо.

Логотип складається з назви торгової марки та знака у вигляді шестикутника, в якому знаходиться сонце, небо, поля.

Шестикутник - особлива фігура, аналогів у якої воістину немає. Вона має властивість, яка ніде більше не повторюється так яскраво, функціонально і виразно. А для нашої цивілізації ще й дуже актуально. Сучасною мовою це називається «корпоративним духом» і «корпоративною релігією». Головна її ідеологія – єдність та цілісність. Шестикутник має яскраво виражену самість. Шестикутник знає, що потрібно робити, і вміє ефективно збудувати свій менеджмент.

Колірне рішення логотипу виконане в зеленому, жовтому, помаранчевому, блакитному та синім кольорах. Зелений колір у логотипі відображає натуральність та природність продукції. Крім того, саме цей колір прийнятий у всьому світі, як найбезпечніший. Жовтий та помаранчевий – колір сонця та лідерства. Відображає високу якість продукції. Синій колір асоціюється із авторитетністю, надійністю, впевненістю. Він справляє враження спокою, незворушності та порядку. Блакитний – колір чистоти та легкості, він говорить про стабільність бренду.

Шрифтове написання назви в логотипі “EMIRALDA” розроблено дизайнерами нашої студії та адаптоване під загальний стиль бренду.




Розробка фірмового стилю:

Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який дизайнери студії пропрацювали досить ретельно. В рамках замовлення було розроблено стандартний набір документів: візитні картки, конверти, фірмовий бланк та папка. Розроблений фірмовий стиль з елементами ліній, що перетинаються, доповнюють і посилюють загальний вигляд логотипу.



Розробка дизайну квартального календаря:

На основі фірмового стилю було розроблено дизайн квартального календаря.



Розробка дизайну етикетки:

В основі дизайну етикетки лежить стилізований під логотип образ соняшника та розроблений раніше фірмовий стиль. При створенні бренду соняшникової олії ми насамперед відштовхувалися від очікувань цільової аудиторії. У рамках комплексного вирішення даної маркетингової задачі, нами було розроблено унікальний і сучасний образ бренду, що розкриває високий характер пропозиції продукції, що випускається.



 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98