Створення назви, логотипу:

Розробка міжнародної назви для бренду соняшникової олії, яка виробляється в Україні та будуть продаватися за кордоном. Замовник - ТОВ "БіоГусто" (м. Мінськ, Республіка Білорусь).
Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути унікальною (тобто у світі не повинно бути аналогічних назв, + вільний домен для сайту .com).
Асоціюватися з тематикою бренду та високою якістю продукції. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві EMIRALDA.
EMIRALDA - вигадана назва. Походить від слів:
EMERALD (англ.):
- зелений колір
- насичено-зелений, смарагдово-зелений.
СВІТ (рус.) / МІР (білор.) / MIR (польськ.).
Зелений колір відображає натуральність та екологічність продукту. Це світ природи, світ чистоти, світ натуральної олії.
Назва передає дуже високий статус бренду. У всьому світі натуральні та корисні продукти мають попит.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і образ, що запам'ятовується. Головне – це простота у способі майбутнього нанесення цього логотипу на різні поверхні – коробку, етикетку, упаковку тощо.
Логотип складається з назви торгової марки та знака у вигляді шестикутника, в якому знаходиться сонце, небо, поля.
Шестикутник - особлива фігура, аналогів у якої воістину немає. Вона має властивість, яка ніде більше не повторюється так яскраво, функціонально і виразно. А для нашої цивілізації ще й дуже актуально. Сучасною мовою це називається «корпоративним духом» і «корпоративною релігією». Головна її ідеологія – єдність та цілісність. Шестикутник має яскраво виражену самість. Шестикутник знає, що потрібно робити, і вміє ефективно збудувати свій менеджмент.
Колірне рішення логотипу виконане в зеленому, жовтому, помаранчевому, блакитному та синім кольорах. Зелений колір у логотипі відображає натуральність та природність продукції. Крім того, саме цей колір прийнятий у всьому світі, як найбезпечніший. Жовтий та помаранчевий – колір сонця та лідерства. Відображає високу якість продукції. Синій колір асоціюється із авторитетністю, надійністю, впевненістю. Він справляє враження спокою, незворушності та порядку. Блакитний – колір чистоти та легкості, він говорить про стабільність бренду.
Шрифтове написання назви в логотипі “EMIRALDA” розроблено дизайнерами нашої студії та адаптоване під загальний стиль бренду.




Розробка фірмового стилю:
Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який дизайнери студії пропрацювали досить ретельно. В рамках замовлення було розроблено стандартний набір документів: візитні картки, конверти, фірмовий бланк та папка. Розроблений фірмовий стиль з елементами ліній, що перетинаються, доповнюють і посилюють загальний вигляд логотипу.




Розробка дизайну квартального календаря:
На основі фірмового стилю було розроблено дизайн квартального календаря.


Розробка дизайну етикетки:
В основі дизайну етикетки лежить стилізований під логотип образ соняшника та розроблений раніше фірмовий стиль. При створенні бренду соняшникової олії ми насамперед відштовхувалися від очікувань цільової аудиторії. У рамках комплексного вирішення даної маркетингової задачі, нами було розроблено унікальний і сучасний образ бренду, що розкриває високий характер пропозиції продукції, що випускається.


