Створення назви, логотипу:

Розробка назви для ТМ натурального меду (Україна, Черкаська область, Канівський р-н).
Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути цікавою та легкою для запам'ятовування. Асоціюватись із тематикою бренду (можливо смаком, натуральністю, якістю тощо). Мовне написання – кирилиця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві РІДНИЙ МЕДОКРАЙ.
Назва МЕДОКРАЙ відображає ідею області (села), де виробляють мед. Слово КРАЙ – показує зв'язок з Україною, екологічно чистим медом, що добре позначатиметься на купівельну спроможність.
Покупця дуже часто приваблює щось нове – йому хочеться спробувати та дізнатися про новий товар. Таким чином, можна залучити нових покупців до бренду і потім зробити їх постійними клієнтами (купувати на подарунок знайомим, друзям, колегам по партії).
Назва РІДНИЙ МЕДОКРАЙ відноситься до тих імен, які ніколи не застарівають, назва завжди нова і свіжа, легко запам'ятовується, однаково пишеться та вимовляється українською, російською мовами.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і образ, що запам'ятовується. Головне – це простота у способі майбутнього нанесення логотипу на упаковку (дерев'яні барила).
Знак логотип виконаний у вигляді стилізованого доказу з бджілками, що вилітають із нього.
Форма доказу нагадує герб (щит) для відображення краю (тобто герба області). Колірне рішення логотипу виконане в жовтому та коричневому кольорі. Жовтий – це колір меду, бджіл, сонця, інтелекту, інтуїції. Він викликає приємні відчуття та символізує рух. Коричневий колір логотипу відображає стабільність та лідерство бренду.
Шрифтове написання назви “РІДНИЙ МЕДОКРАЙ” у логотипі розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду. Для розшифровки діяльності було прийнято використовувати в логотипі дескриптор НАТУРАЛЬНИЙ ПРОДУКТ.







