Створення назви:
Розробка міжнародної назви бренду продуктів для ринку США. Під назвою торгової марки, що розробляється, будуть продаватися різні продукти харчування – риба, крупи, макаронні вироби, цукор, масло, спеції, соуси, мед та багато іншого.
Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути унікальною (тобто у світі не повинно бути аналогічних назв, + вільний домен для сайту .com). Створювана торгова марка має бути "американською" та універсальною для всієї лінійки продукції.
Дуже важливим і вкрай складним моментом є правильне сприйняття назви для жителя Америки, а також можливість зареєструвати майбутній бренд шляхом подання заявки до USPTO (Відомство США з патентів та торгових марок). У разі успішного проходження експертизи торгова марка публікується в Офіційному Бюлетені Патентного Відомства США.
Мовне написання – латиниця (англійська мова).
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві HARVION.
HARVION - вигадана назва, утворена від слів:
HARVEST (англ.): урожай, жнива, збирання, результат.
ON (англ.): увімкнути, завжди в наявності.
Екологічно чисті та натуральні продукти, справжній урожай.
Назва звучить впевнено, надійно.
Асоціації: урожай, завжди на полицях, лише натуральні продукти.
Розроблений неймінг був попередньо перевірений на аудиторії майбутнього бренду (громадяни США в різних штатах країни), після чого була відібрана найцікавіша і найсильніша назва, яка добре сприймається і легко запам'ятовується, а також однозначно вимовляється (спелінгується).


