Створення назви, логотипу:

Розробка назви для оптового маркету самообслуговування (Україна, Чернігівська область, м.Носівка).
Основні побажання Клієнта були такими – назва має бути цікавою та відображати сферу діяльності. Обов'язковою є наявність у слові приставки ОПТ. Назва має однаково писатися українською та російською мовами. Головний сенс назви – купити товар дешевше. Мовне написання – кирилиця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві ОПТУМ.
Придумана назва бренду ОПТУМ створена на західний манер і утворена від слів:
ОПТ (укр., рос.).
Закінчення слова: UM - розумно, розумний.
Купити товар з розумом (тобто за оптимальною ціною).
Оптовий маркет самообслуговування для розумних людей.
Гарне і незабутнє слово, яке викликає довіру, а також відображає професіоналізм компанії.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простотою у використанні та образ, що запам'ятовується. Головне - це простота у способі майбутнього нанесення цього логотипу на різні поверхні, в т.ч. на вивіску.
Таким чином, було прийнято рішення використовувати шрифтовий логотип, без окремої та явної графічної частини. Шрифтове написання назви в логотипі розроблено дизайнерами нашої студії та скомпоноване у вигляді продуктового візка товару для відображення тематики бренду - оптовий маркет самообслуговування.
Кольорове рішення логотипу виконано за допомогою золотого кольору.
Колірне рішення логотипу виконане з використанням двох кольорів: зеленого та помаранчевого. Це поєднання досить рідкісне. Зелений колір відображає натуральну та екологічно чисту продукцію, а помаранчевий – процвітання, стабільність, довіра та високий рівень маркету.


Розробка фірмового стилю:
Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який відображає солідність бренду. В рамках замовлення були розроблені дисконтні картки та пакети. Розроблений фірмовий стиль виконаний із застосуванням додаткових графічних елементів. Основною відмінністю розробленого стилю є запам'ятовуваність та інноваційність.


Розробка білборда та банера:
У рамках замовлення було розроблено універсальний макет білборда, на якому передбачається зміна акційного товару, залежно від поточної ціни та банер виконаний з урахуванням фірмового стилю, який розміщуватиметься на фасаді будівлі.
div>

