Назва логотип слоган сайт будівельної компанії фортифікаційні споруди реконструкція
Створення назви, логотипу:
Розробка назви, логотипу, слогану, фірмового стилю та сайту для компанії, яка є провідним постачальником послуг у сфері побудови фортифікаційних споруд, реконструкції та відновлення постраждалих від бойових дій будівель, а також об'єктів критичної інфраструктури (Україна, м. Київ). Компанія пропонує надійні рішення для клієнтів у різних секторах, включаючи комерційні, промислові та державні сфери.
Роботу розпочали з розробки назви. Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути тематичною, цікавою та легкою для запам'ятовування. Мовне написання – англійська.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві FOGART.
"FOGART" - вигадана назва. Перша частина назви походить від англійського слова "FORT", що перекладається як "форт" або "фортеця". Форти є символом надійності, міцності та захищеності. Вони були побудовані з метою забезпечення безпеки та захисту своїх мешканців від зовнішніх загроз.
Так само від слова "FORGE", з англ. "кузня": символізує як створення, а й формування чогось нового і міцного. У контексті будівництва це підкреслює ідею, що компанія будує постійно нові об'єкти.
Друга частина назви походить від англійського слова "ART", англ. "Мистецтво": говорить про творче мистецтво у будівництві. Вказує на високий рівень дизайну, увагу до деталей та прагнення до створення творів мистецтва у кожному проекті.
Назва "FOGART" створює асоціації з таємничістю, креативністю та унікальністю у світі будівництва. Воно підкреслює, що кожен проект компанії — це як новий витвір мистецтва.

До розробки логотипу компанії Замовником були висунуті наступні вимоги - простотою у використанні і серйозний образ, що відображає тематику бренду.
Розроблений логотип виконаний у вигляді стилізації першої літери назви "F" у вигляді будівельного об'єкта (вид зверху). Шрифтове написання назви "FOGART" розроблено дизайнерами нашої студії та виконане у строгому стилі.






Розробка слогану:
Розробка фірмового стилю:
Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який дизайнери студії пропрацювали досить ретельно. В рамках замовлення розроблено стандартний набір документів: візитні картки, фірмовий бланк, конверт, шаблон презентації. Розроблений фірмовий стиль, створений з ліній об'ємних будівельних конструкцій об'єктів, доповнює логотип, створюючи єдиний та універсальний блок інформації.




Розробка сайту:
В рамках замовлення була виконана робота по розробці цільової сторінки сайту. Це невеликий сайт, який розповідає про діяльність компанії. Основная структура проданного лендинга – унікальна торгова пропозиція компанії, корисний текст. Дизайн сайту розроблений в сучасному, мінімалістичному стилі з використанням розробленого логотипу та фірмового стилю. Блокова подача інформації дозволяє легко вивчити інформацію та максимально сконцентрувати увагу на послугах компанії.

