Назва для бренду чаю логотип упаковка етикетка Україна
Створення назви, логотипу:

Створення міжнародного бренду для чаю. Продаж буде проводитись на території України. Виробництво – країни ЄС.
Роботу розпочали з розробки назви бренду. Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути унікальною (тобто у світі не повинно бути аналогічних брендів + вільний домен для сайту .com).
Асоціюватися з тематикою бренду та високою якістю продукції. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві BRISKALD.
Назва бренду BRISKALD утворена від об'єднання слів:
BRISK (англ.) – бадьорий, енергійний.
SKALD (англ.) – обпалений, гарячий.
Назва відображає гарячий чай, який дає Вам бадьорість та енергію.
BRISKALD - гарна та сильна назва для бренду.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і солідний образ, що відображає тематику бренду.
Розроблений знак логотипу виконаний у гербовому стилі - леви, корона та посередині буква "А", що характерно для тематики чаїв. Логотип, що використовує таку графічну побудову, побічно характеризує бренд як єдиний, цілісний та універсальний.
Колірне рішення логотипу виконане в золотому, сіро-синьому (берлінська блакитна) і білому кольорі. Золотий – колір багатства та лідерства, що відображає високу якість продукції. Сіро-синій колір асоціюється із важливістю, авторитетністю, надійністю, впевненістю. Білий колір виглядає благородно та відображає впевнений та надійний бренд.
Шрифтове написання назви “BRISKALD” розроблено дизайнерами нашої студії та виконане у строгому стилі.





Розробка фірмового стилю:
Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який дизайнери студії пропрацювали досить ретельно. Розроблений фірмовий стиль своїми елементами доповнює логотип, створюючи єдиний та універсальний блок інформації. Основною відмінністю стилю є простота, строгість і запам'ятовуваність.


