Неймінг – звідки походять назви найуспішніших брендів.
1. Google – сталося від числа 10 сотою мірою, яке називається «googol».
2. Microsoft - з'єднання двох слів "microcomputer" з "software".
3. Twitter – творці хотіли, щоб назва їхнього проекту асоціювалася зі звуком вібруючого мобільника в кишені. До речі, вибирали між двома варіантами, другим був "Jitter".
4. Foursquare - насправді це назва гри з м'ячем. Автор пояснює, що компанія названа саме так, тому що створена дарувати радість людям, як і сама гра.
5. Yahoo! - Є кілька думок щодо цієї назви. Думка а) аббривіатура фрази «Ще один ієрархічний необтесаний віщун» (Yet Another Hierarchical Officious Oracle) б) Yahoo тлумачиться як «груба, невихована людина». Можливо, Джеррі Янг та Девід Філо хотіли сказати цим щось? (хоча, на мій погляд, перший варіант більш правдоподібний).
6. Adobe – засновники цієї компанії жили у містечку, де була річка під назвою Adobe Creek. Можливо, компанію назвали на честь неї.
7. BlackBerry (перекладається як ожина) – цитую: «Компанії RIM потрібна була яскрава назва, що запам'ятовується і піднімає настрій. Тому в RIM вирішили використати назву готового образу, а не вигадувати нове слово».
8. Apple - ніхто не знає звідки взялася ця назва. Найімовірніше, як і у випадку з минулим прикладом, використовувався яскравий, свіжий образ.
9. Nintendo - японські слова "Nin", "ten", "do" означають: "ми виконуємо свою роботу якісно і чекаємо на результати".
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.