Назви торгових марок, які стали іменами загальними. Частина 3
Перехід торгової марки в імена загальні спочатку грає на руку компанії завдяки ототожнення у свідомості споживача товарного знака з категорією в цілому. Однак це таїть певну небезпеку: перехід товарного знака на загальне вживання як назви товарної категорії призводить до припинення його правового захисту та відкриває можливість його використання будь-якому виробнику. Тому компанії, чиїм товарним знакам загрожує подібна небезпека, докладають серйозних рекламних та PR-зусиль для запобігання їх переходу в номінальні.
Джакузі / JacuzziДжакузі – гідромасажна ванна. Назва походить від північноамериканської фірми Jacuzzi Inc., яка організувала масове виробництво. Компанія заснована в 1917 році емігрантом з Італії, на прізвище Jacuzzi. Існує у наші дні.

Скотч / Scotch
Слово утворене від англійської Scotch tape - "шотландська стрічка" - товарний знак рулонної клейкої стрічки корпорації 3M. Формально скотчем можуть називатися лише стрічки компанії 3М, оскільки «Scotch» — бренд цієї компанії. Але в сучасній російській мові слово стало загальним і зараз у російськомовних країнах так називають клейку стрічку будь-якого типу.

Лейкопластир / LEUKOPLAST
Медичний пластир для кріплення пов'язок. З 1921 до 2003 року товарний знак належав Beiersdorf AG, а з 2003 — фірмі BSN medical GmbH.

Акваланг / Aqua-Lung
Легкий апарат для дихання під водою. Наразі товарний знак Aqua-Lung належить U.S. Divers.

Одеколон / Eau de Cologne
Від французького бренду "Eau de Cologne", буквально: кельнська вода. Парфумерна продукція для чоловіків Є товарним знаком, що належить спадкоємцям Йоганна Фаріни.

Ви можете по телефону:
+38 067 799-84-98.