Назви торгових марок, які стали іменами загальними. Частина 2
Перехід торгової марки в імена загальні спочатку грає на руку компанії завдяки ототожнення у свідомості споживача товарного знака з категорією в цілому. Однак це таїть певну небезпеку: перехід товарного знака на загальне вживання як назви товарної категорії призводить до припинення його правового захисту та відкриває можливість його використання будь-якому виробнику. Тому компанії, чиїм товарним знакам загрожує подібна небезпека, докладають серйозних рекламних та PR-зусиль для запобігання їх переходу в номінальні.
Кеди / KedsНазва «кеди» походить від американської взуттєвої фірми «Keds», заснованої 1916 року. Легке спортивне взуття, створене спочатку тільки для занять спортом, незабаром стало повсякденним взуттям для багатьох людей. Автори назви «Кеди» мало не назвали їх «Педами», але вчасно схаменулися.
Фен / Fon
Спочатку ці товари для сушіння та укладання волосся випускалися лише фірмою FOEN (Fon). Перший спеціалізований прилад для сушіння волосся, прабатько сучасних фенів, з'явився 1900 р. у Німеччині. Назва «фен», що увійшла у багато мов, пов'язана із зареєстрованою німецькою маркою Fon, а саме це слово, «фен», означає теплий альпійський вітер.
Вазелін / Vaseline
Продукт переробки нафти, що застосовується у косметичному виробництві. Vaseline є товарним знаком косметики фірми Unilever (раніше належало винахідникам вазеліну Chesebrough-Ponds).
Аспірин / Aspirin
Ацетилсаліцилова кислота (протизапальні, жарознижувальні та болезаспокійливі ліки). Товарний знак компанії Bayer.
Героїн / Heroin
Товарний знак також вигадали компанія Bayer. Вважається, що назва "героїн" походить від слова heroic - "героїчний". Препарат продавався як заспокійливе при кашлі і як заміна морфію, що не викликає звикання. 1913 року «Байєр» зупинив виробництво, але бренд житиме ще довго.
Ви можете по телефону:
+38 067 799-84-98.