Статті

Створення бренду кондитерських виробів: печива, пряників, вафель, шоколаду, десерт, делікатеси.



Дуже часто перед виробником кондитерських виробів постає питання розробки бренду борошняних кондитерських виробів – печива, пряників, вафель чи тортів. Зазвичай асортимент продукції налічує сотні найменувань. Підприємство активно розвивається за рахунок випуску нових продуктів, які виробляються на західному високотехнологічному обладнанні. Мета компанії – розробка нових продуктів, створення нових торгових марок та виведення їх на національний рівень.

Серед головних цінностей для споживача можна виділити такі, як: висока якість і великий асортимент продукції, де споживач може знайти саме для себе щось смачне, нове та цікаве; приємне проведення часу за чаєм (спілкування з колегами на роботі, друзями, родичами); можливість швидко вгамувати голод.

Стандартно Клієнт не хоче затягнених назв, таких як: Стріла, Ласунка, Ласощі, Майстер, Хмара насолод, Кондитер, Бісквіт, Бісквітник, Чарівниця, Чарівність, Кондитер, Мрія, Світ ласощів, Пекар, Казка, Услада, Слад , Радість та інших.

Зазвичай до розробки назви бренду кондитерських виробів висуваються такі вимоги:

  • автентична назва мовою країни-виробника
  • тематична назва
  • абстрактна назва

У нашу студію звернувся Клієнт, який працює на українському ринку солодких делікатесів та пропонує широкий асортимент натурального печива зі шматочками різних видів шоколаду. Необхідно було виконати брендинг у сегменті печива – створення бренду печива: розробка назви (неймінг), створення логотипу та дизайну унікальної упаковки.

Печінка зі шматочками різних видів шоколаду виробляється за оригінальною рецептурою з добірних інгредієнтів преміального класу на італійському устаткуванні із застосуванням ручної праці, а також повністю відповідає європейським стандартам якості, оскільки 70% продукції продається в Європі (Італія, Франція, Німеччина, Польща). ).

Бренд поєднує в собі високу та виняткову якість, натуральність, вишуканість десертів та делікатесів. Головний наголос потрібно було зробити на ексклюзивність подачі та оригінальний характер бренду, який безсумнівно має чудовий потенціал для успішного просування та розкручування.


Розроблена назва бренду MISTERO перекладається з італійської, як таємниця. Ніхто не знає, що знаходиться всередині печива (йдеться про різновиди інгредієнта шматочків різних видів шоколаду), і тільки після того, як ти спробуєш, можна розкрити цю таємницю.


Розроблена назва бренду кондитерських виробів (печива, торта, десерту, делікатесів) ідеально відповідає обраному сегменту ринку і має оригінальний і привабливий характер, що робить бренд його емоційно близьким для цільової аудиторії — дівчат і жінок віком 12-50 років.





Стаття підготовлена співробітниками студії брендингу та графічного дизайну LogoMaster у 2015 році.


Замовити комплексне створення бренду в нашій студії
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98
.


 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98