Створення бренду одягу або як правильно назвати бренд одягу.
У даній статті не йтиметься про те, яка потрібна професійна освіта в галузі дизайну та конструювання одягу, а також про те, як правильно скласти команду професійних виконавців та грамотно вибудувати виробничий процес. Йтиметься про СТВОРЕННЯ БРЕНДУ одягу починаючи від розробки назви, потім логотипу, фірмового стилю, брендбука та сайту.
Як правильно назвати бренд одягу
Спробуємо розібратися, як вигадати ім'я, яке відповідає вимогам тематичного бренду і водночас відрізняється від своїх конкурентів.
Створення ідеальної назви, це зараз велика рідкість. Для того, щоб запропонувати Клієнту 10 або 20 унікальних назв, спеціалісти нашої студії іноді створюють на початковому етапі до 100-200 різних назв торгової марки, і лише після ретельного відбору, де за різними критеріями відбраковується до 90% назв ми виходимо на фінішну пряму.
Для того щоб уникнути початкової помилки в неймінгу, необхідно заздалегідь продумати стратегію та позиціонування бренду. Ви повинні розуміти, до кого звертається ваш бренд, і яким ви бачите майбутній бізнес.
Якщо ви плануєте вивести на ринок новий яскравий молодіжний бренд одягу, орієнтований на тих, хто цінує якість, почуття гумору, індивідуальність, креатив та цікавий дизайн, необхідно все це врахувати у назві та логотипі – тобто. Назва має бути молодіжним, а логотип яскравим, яскравим та ультрамодним. Молоді люди, одягаючи такий бренд, хочуть виділитися з толпи, дарувати собі і оточуючим позитив і гарний настрій.
Якщо ж ви створюєте бренд весільних суконь чи вечірнього вбрання, то назва бренду має бути стильною, м'якою, витонченою, милою та приємною.
Розглянемо основні принципи розробки (вигадування) назви для бренду одягу:
- Складається з прізвища або імені, скорочення ПІБ і т.д. дизайнера одягу (коханих, коханого, дітей, рідних)
- Абревіатура, пов'язана зі стилем бренду
- Красиві назви у різних поєднаннях
- Новопридумані назви утворені від об'єднання різних слів
- Трохи змінені назви відомих брендів (двійники)
- Назви пов'язані з місцевістю (географією – міста, річки, області, країни тощо)
Зупинимося трохи докладніше, і більше до цього питання не будемо звертатися на двійниках. Використання в назві “бренду” трохи змінених відомих брендів (Tommy Hilfiger та Tomy Hilf, Lacoste та Lacosta, Adidas та Abibas, Adimas, Nike та Naik) – звичайно принесе якусь прибуту, проте потім у вас буде більше проблем із порушенням авторських прав (Не говорячи вже про критику). І не забуваєте – позбутися репутації дешевого двійника бренду згодом буде дуже складно. Іноді до нас надходять замовлення розробити назву під відомий бренд, але ми не займаємося таким напрямком роботи. Це неправильно і не має сенсу для нашої студії.
Цікава назва бренду одягу є інструментом першого враження, тому запам'ятовуваність і зрозумілість є найважливішим критерієм при його створенні. Оцінюючи запропоновані студією варіанти неймінгу, запитайте, як зрозуміє споживач цю назву, які асоціації вона викликає і як звучить.
Від теорії до практики
Розглянемо тепер деякі приклади робіт нашої студії щодо створення бренду одягу:
1. Весільні сукні
У студію звернувся талановитий український дизайнер одягу. Необхідно було придумати назву бренду, під якою будуть вироблятися і продаватися весільні сукні, виготовлені за оригінальним дизайнерським задумом із ретельно відібраних тканин, мережив, з ексклюзивним оформленням та ручною роботою.
Вимоги до назви: має бути милим, добре запам'ятовуваним, має гарно і суворо вимовлятися, підкреслювати високу якість суконь, виготовлених на сучасному спеціалізованому устаткуванні.

Розроблена назва бренду Armonia перекладається з італійської, як гармонія. Назва притягує до себе – хочеться купити весільну сукню цієї ТМ. Одягаючи це плаття, наречена перебуває у гармонії із собою. ТМ Armonia представляє ексклюзивні сукні європейського стилю, в яких кожна наречена відчує себе особливою на своєму святі. У студії було розроблено логотип, фірмовий стиль та сайт бренду.
Докладніше: www.brandmark.ua/index_uk.php?p=4502. Ділові костюми та пальта
У студію звернулася компанія з м. Одеса (Україна), яка займається пошиттям чоловічих костюмів, штанів, пальт, курток у класичному та молодіжному стилях. Необхідно було вигадати назву бренду, в якому є італійське звучання, унікальність, ексклюзивність, серйозність і краса. Смислове значення бренду має асоціюватися з мужністю, бути респектабельним, цікаво-загадковим та успішним.

Назва бренду NOVIONNI розроблена для чоловіків, які люблять комфорт, елегантність та класичний стиль в одязі. В основі вигаданої назви бренду лежить запозичене іспанське слово Nоvio, що означає "наречений". Розроблена назва несе у собі образ нареченого, молодого хлопця, любителя всього нового та модного. Назва сконструйована на кшталт італійського прізвища, тому при вимові має виразний італійський стиль. У студії було розроблено логотип та фірмовий стиль бренду.
Докладніше: www.brandmark.ua/index_uk.php?p=439 >3. Весільні та вечірні сукні
У студію звернулася західна компанія для створення молодого та прогресивного бренду весільних та вечірніх суконь. Бренд розрахований на продаж як на європейському ринку, так і на території країн колишнього СРСР.
Вимоги до назви: ефективна, цікава, красива і добре вимовлена всіма європейськими мовами.

Назва бренду ARIAMO утворена від слова: Aria (італ.) - повітряна, легка, оскільки сукні асоціюються з легкістю, легкістю. Неймінг дуже добре відображає образ та стиль весільних та вечірніх суконь. У студії було розроблено логотип та фірмовий стиль бренду.
Докладніше: www.brandmark.ua/index_uk.php?p=4125
4. Дизайнерський одяг
У студію звернулися по створення логотипу для українського бренду “MY clothing” – дизайнерський одяг. Назва походить від імен власників компанії Мар'яни та Яни (Maryana & Yana). Великі букви імен утворюють слово MY, що перекладається з англійської як: моя. Бренд “MY clothing” можна перекласти як “Мій одяг”.

Бренд пропонує доступний та стильний одяг для людей, які люблять і цінують модні речі. Це зручний, комфортний одяг з оригінальними елементами та бездоганними традиціями крою та шиття. У студії було розроблено логотип бренду.
Докладніше: www.brandmark.ua/index_uk.php?p=4103
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.