Замовити створення бренду
або отримати консультацію

Ваші дані не будуть передаватися третім особам або використовуватися в SPAM-розсилках.

Придумати назву місцевість ім'я прізвище флора фауна міфологія персонаж



Як придумати назву для торгової марки або продукту.



Будь-якій фірмі рано чи пізно доводиться замислюватися над питанням, яким чином вигадати назву для торгової марки або продукту, який вони випускають. Тут на допомогу приходить така послуга, як професійний неймінг – розробка комерційно ефективного імені для торгової марки. Розглянемо нижче найпростіший підхід до методики вигадування назви.

Перша методика – прив'язка назви до місцевості.

Назва може бути пов'язана з місцем (ареалом) знаходження бізнесу, походження товару або сировини під час його виробництва. Як приклад можна навести такі назви: м'ясопереробний комбінат «ЯК – Яготинські ковбаси», мінеральна вода «Моршинська», «Миргородська», пиво «Львівське», «Чернігівське», «Оболонь», горілка «Хортиця», «Nemiroff», Finlandia, коньяк Таврія, сигарети Winston, лікер Malibu.

Друга методика – ім'я людини.

Найпростіший і найпримітивніший спосіб назвати компанію чи продукт – це ім'я людини. Як приклад, тут можна навести такі назви: шоколад «Оленка», квас «ТАРАС», чоловічий журнал «Максим», медична клініка «БОРІС», автомобіль «Mersedes», жіноча білизна «Вікторія», салон краси «Діана».

Третя методика – прізвище людини.

Другий за простотою прийом – використання прізвища людини (поряд з ім'ям). Зазвичай назвою бренду стає не просто прізвище, а прізвище засновника компанії. Наприклад, компанія «ОПЕЛЬ» (заснована в 1898 п'ятьма братами Опель і названа на честь їхнього батька, Адама Опеля, засновника та власника фабрики швейних машин та велосипедів), німецька техніка «Braun», пиво «Robert Doms», тютюновий бренд «Davidoff» (засновник Зіновій Давідофф, який, до речі, народився 11 березня 1906 року в Києві в родині Хаїм Давидова), джинси «Levi's», одяг «Christian Dior», вермут «Martini», компанія «Hertz», ліфти «Otis» тощо. д.

Четверта методика – флора та фауна

Флора та фауна є дуже великим пластом, звідки можна почерпнути щось цікаве та унікальне для вашого майбутнього бренду. Так наприклад, назва спортивного бренду «Reebok» походить від швидконогої африканської антилопи з гострими рогами, а «PUMA» – від виду сімейства котячих, «Evian» — французький бренд мінеральної води класу преміум, що розливається з кількох джерел на околицях міста Евіан-ле-Бен. , на південному березі Женевського озера.

П'ята методика – історична подія чи персонаж.

Це дуже цікава методика, в основі якої лежить якась історична подія чи персонаж. Як приклади можна навести: коньяк Napoleon, горілка Козацька Рада, Гетьман, пивний завод Перша Приватна Броварня, автомобілі Lincoln, ресторан Тарас Бульба.

Шоста методика – міфологія

Фахівці з неймінгу не залишили поза увагою і міфологію, яка стала одним із найпродуктивніших джерел для імен брендів. Корпорація: "Гермес", "Орфей" "Атлант", каша "Геркулес", відомо, що свою назву автоконцерн "Mazda" отримав на честь бога життя на ім'я Ахура Мазда, а ідея назви напою "Sprite" народилася в 1940 роках. той час у рекламних кампаніях «Coca-Cola» був особливо популярний малюк Спрайт — ельф зі срібним волоссям та широкою посмішкою, який носив замість капелюха корок від напою. Трохи згодом його ім'я стало назвою нового газованого напою - «Sprite».

Сьома методика – новостворена назва від різних слів

Дуже часто назвою торгової марки стає складове слово, утворене під час складання кількох слів. Наприклад, комерційний банк "ВаБанк", авіакомпанія "Доброліт", оператор стільникового зв'язку "БіЛайн", зубна паста "Aquafresh", платіжна система "PayPal" та багато інших.

Восьма методика – акронім

Акронім - це абревіатура, утворена з початкових літер, частин слів або словосполучень, що вимовляється як єдине слово, а не за літерами. Приклад: абревіатура «ЦУМ», утворена від «Центральний Універсальний Магазин», вимовляється як єдине слово цум, а не окремо за літерами. Як відомі акроніми можна навести назву бренду «ABB», авіакомпанію «МАУ» (Міжнародні авіалінії України) та багато інших.

Дев'ята методика – цитата

Дуже добре запам'ятовується ім'я бренду, якщо воно асоціюється в підсвідомості людини з назвою або виразом із твору масової художньої культури - кінофільми, мультфільми, музика, література та ін. Як приклади можна навести такі бренди як молочні продукти «Простоквашино», магазин дитячого одягу «Антошка», мережа магазинів шкіри та хутра «Снігова королева», лимонад «Буратіно» та багато інших.

Десята методика – повтори

Назва бренду може ґрунтуватися на повторах - однакових та однорідних приголосних звуків. Як приклад можна навести такі відомі бренди як: напій Coca-Cola, цукерки на паличці Chupa-Chups, магазини одягу Naf-Naf, шоколадні батончики KitKat, освіжаючі цукерки Tic-Tac, корми для домашніх тварин «Kitekat».

Хотілося б зазначити, що назва бренду має не просто подобатися його власнику, а й викликати необхідні для позиціонування асоціації цільову аудиторію. Для аналізу цього необхідно провести дослідження. Ім'я бренду має бути таким, щоб його можна було зареєструвати у вигляді торгової марки. Таким чином, до моменту створення логотипу та просування бренду важливо повністю розуміти, що назва має виняткові права щодо відповідних товарів та послуг, у тому класі, де передбачається його реєстрація.


Замовити комплексне створення бренду в нашій студії
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98
.


BRAND.
MARK

Ви можете замовити створення бренду або отримати консультацію у нашій студії

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98