Статті

Купити назву компанії. Створення назв компаній, оригінальні назви. Ціна на неймінг.



Будь-який бізнес починається з назви, тому створення назви компанії — це перше питання, яке турбує бізнесмена-початківця. Цілком зрозуміло, що оригінальні назви мають велику силу та добре діють на підсвідомість майбутнього споживача бренду. Таким чином, якщо йдеться про торгову марку, під якою компанія працюватиме на ринку, необхідно ретельно розглянути та проаналізувати всі варіанти неймінгу, оцінивши їх вплив на продажі, репутацію та можливості просування фірми на ринку аналогічних послуг.

Дехто вважає, що можна просто купити назву компанії. Так, є така можливість, але тут потрібно бути дуже акуратним, уважним і звернутися за допомогою до юристів, щоб вам не підсунули щось не зовсім ліквідне, або що б у назви не було якихось проблем або каверз, які можуть відкритися пізніше ( як то співвласники, обмежений термін дії або ще щось).

Однозначно, ми б рекомендували вам створювати з нуля оригінальну назву та безпосередньо брати участь на всіх етапах її створення – неймінг (розробка назви), логотипу, фірмового стилю.

Отримання якісного та відмінного результату при створенні вашого бренду можливе, якщо ви відразу звернетеся до фахівців з неймінгу (розробка назви), а не займатиметеся самодіяльністю (типу, що я такий дурень, що не можу придумати собі назву?). Час простих імен пройшов у нашій країні років 10-15 тому, коли можна було без проблем назвати банк ІМПЕРІАЛ або ПЛАТИНУМ, а ресторан БАБАЙ, КАРЕТНИЙ ДВІР чи МАФІЯ. Та й не тільки час, для створення успішної та оригінальної назви в наш час потрібно мати досвід роботи в цій сфері, а так само специфічні знання, які здобуваються в процесі багаторічної роботи, і яким, повірте мені на слово, не навчають не в одному навчальному закладі в Україні.

Створення назви компанії займе тривалий (а може й ні – дивлячись до кого, ви звернетеся) час і коштуватиме великих (або не дуже) грошей. Зазвичай агентства починають роботу з дослідження та аналізу ринку компанії, її цільової аудиторії. Далі ведеться робота з розробки назви. Придумані та згенеровані назви перевіряються на оригінальність та унікальність. Іноді проводиться опитування на фокус-групах, яке виявляє улюбленців.

До описаного вище процесу розробки обов'язково потрібно додати етап узгодження підсумкового варіанта із замовником. Як показує практика роботи – що більше людей беруть участь у обговоренні та узгодженні – то довше все затягується. Яскравий приклад, коли ми працювали з компанією Контекст Медіа, якій дуже терміново потрібно було запустити новий проект. Так от, час їх узгодження назви між трьома засновниками перевищили час нашої розробки назви у 3 (!) рази, що є безпрецедентним у нашій історії роботи. Але це вже нюанси, як кажуть. Головне, звичайно, це результат.

Ціна на неймінг сильно варіюється від країни та області розробника, а також від популярності, просунутості та репутації агентства. Якщо грошей у вас мало (до $100), можна скористатися послугами фрілансерів. Однак тут ви повинні усвідомлювати, що це не тільки дешевше, але й більш ризиковано, ніж працювати з агентствами, чиї послуги будуть в діапазоні від 500 – 5000 $ за неймінг.

Якщо у вас немає фінансів чи бажання звертатися до фахівців – можна спробувати вигадувати назву самостійно. Відомі історії, коли назви для компанії було придумано випадково або в розмові з друзями, яскравий приклад - компанія Apple. Також є багато історій про створення невиразних і невдалих імен, зазвичай тут на терезах бренду поєднуються гарний смак, креативність і почуття міри.

Після вигадування та відсіву цікавих варіантів назв, які здаються найбільш вдалими, варто протестувати їх на друзях, колегах чи знайомих. Вони мають оцінити, наскільки назва добре працює на стилістичному, фонетичному та візуальному рівнях. Цей підхід дуже важливий, якщо назва не має сенсу. В цьому випадку відчуття від назви лягає виключно на його благозвучність та написання. Майте на увазі, що складна або важка назва, так само як і занадто довга і перевантажена, не запам'ятовуватиметься, а можливо, навіть дочитуватиметься до кінця.

Дуже важливо не забувати і про поширеність назв, ви обов'язково повинні у пошукових системах (найкраще у двох-трьох) пошукати подібні назви та дуже уважно подивитися на результати пошуку. Буде дуже добре, якщо назва виявиться унікальною, тобто. оригінальним та ніхто його не використовує. Імовірність знайти таку назву зараз, близько 5% (не більше), але шанс завжди є. Наважуйтеся!


Замовити комплексне створення бренду в нашій студії
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98
.


 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98