Статті

Графічне зображення вашої компанії розроблене у Києві: логотип та фірмовий стиль

(Статтю було підготовлено для журналу 'Український Туризм' номер 6, 2007 рік.)

Статтю підготовлено співробітниками студії брендингу та графічного дизайну LogoMaster.

Відомо, що як корабель назвеш, так і попливе. Напевно, всі пам'ятають мультфільм "Пригоди капітана Врунгеля" та його корабель Перемога, який відправлявся від порту з буквою "П", що відірвалася, і з вже зовсім іншим ім'ям. До чого це зрештою призвело – теж відомо. Насправді дуже важливо, наприклад, у такій сфері бізнесу, як туризм мати незабутню назву та красивий логотип, який важко буде сплутати з будь-яким іншим.



Дуже часто в нашу студію брендингу та графічного дизайну LogoMaster (м.Київ, Україна) звертаються за розробкою як самої назви компанії – це так званий неймінг (від англ. naming), так і фірмового стилю (логотип і багато іншого). У цій статті йтиметься більше про друге, оскільки у багатьох компаній, якщо вони вже зареєстровані, є ім'я, але як його подати вони не знають.
Відомо, що основним та невід'ємним атрибутом фірмового стилю є логотип, являє собою символічне, стилізоване зображення. Це може бути комбінації букв, цифр, слів, фігур, ліній чи інших елементів. Це емблема компанії, знак, що надає вашій фірмі унікальності та неповторності.

Основна мета створення майбутнього логотипу – привернути первісну увагу людини і зафіксувати в його пам'яті певний графічний образ, який асоціюватиметься саме з вашою компанією.

Розробка логотипу в студії графічного дизайну зазвичай проводиться в рамках комплексу робіт зі створення фірмового стилю, що дасть можливість найбільш правильно і гармонійно поєднати всі елементи стилю в єдине ціле.

Розкид цін на ринку України в цій сфері починається від 400 $ у дизайнерів фрілансерів (працюючих вдома) і доходить до $ 1-10 тис. у студій дизайну, де цим займається група професіоналів (до якої входять: дизайнери, креативники, менеджери, соціологи та ін.). За хорошу та якісну роботу, самі розумієте, необхідно добре заплатити.
Так от, якщо ви все ж таки визначилися зі студією, то для дизайнерів, які розробляють логотип, необхідно надати інформацію про сферу діяльності компанії, надалі напрям її розвитку. Саме ваше початкове уявлення про логотип буде основним вихідними матеріалами для успішного створення яскравого та легко запам'ятовуваного знака.

Професіонали завжди передбачають різні місця розміщення. логотип. При цьому треба передбачити буквально все - чи буде він розміщений на вивісці, чи його застосування обмежиться лише фірмовим бланком чи візиткою - відповідь на ці запитання чіткіше дасть можливість дизайнеру втілити свої вміння та таланти у реальний витвір мистецтва. Так саме так, адже зробити хороший логотип - це ціла наука.
Назва компанії, колірне рішення та відносний розмір та тип шрифту, що використовуються у логотипі, формуватиме у підсвідомості людини певні асоціації. Немає чітких понять та законів при виборі шрифту для компаній, що працюють у різних областях. Тут багато що залежить від вимог та побажань клієнта. Зазвичай дрібні та рукописні шрифти із завитками, в основному використовують компанії, чия діяльність тим чи іншим способом пов'язана з творчістю та послугами (різні дизайнерські студії, дитячі видавництва, туристичні компанії, косметичні компанії, музиканти). Використання строгих шрифтів можна побачити у серйозних компаніях (фінансові та юридичні установи, заводи, телеканали та ін.)

Подібні приклади можна навести і для кольорів, які використовуються у логотипі. Вибір кольору важливий не тільки для привернення уваги до компанії та дозволяє споживачеві легко запам'ятати торговельну марку, що сподобалася, і виділити її серед інших. Це спосіб, за допомогою якого можна керувати емоціями споживача, створювати у Його сприятливе уявлення про компанію. Чи ви будете використовувати стримані, або навпаки, строкаті кольори - все залежить від поставлених цілей та психології сприйняття кольору.

Далі представлені кілька аспектів, які можуть допомогти вам у виборі кольору. рішення для вашого логотипу:
1. Синій - один із найпопулярніших кольорів. Уособлює мир і спокій, відданість та вірність, гармонію, море, довіру та впевненість. Цей колір ідеально підходить як основний колір логотипу, який несе в собі чистоту і позитивний настрій. Дуже багато туристичних компаній використовують саме цей колір. 2. Жовтий - колір інтелекту, довіри, дружби і доброти. Жовтий колір вселяє оптимізм, що уособлює ідеалізм, щастя та багату уяву.
3. Помаранчевий - колір сонця, тепла, тропіків, розкоші, пристрасті та екзотики. Виражає ентузіазм та енергійність. Логотип у цьому кольорі легко приверне увагу користувачів, і дуже добре підходить для туристичної компанії.
4. Фіолетовий - дуже багатий колір, що втілює таємницю, шляхетність та одухотвореність. Можна використовувати і блідо-ліловий колір, який також уособлює справедливість та правду.
5. Сірий - нейтральний колір, що виражає стабільність та мудрість. Можна, можливо використовувати майже завжди як додатковий (часто другий) колір у логотипі.
6. Білий - колір чистоти, молодості, простоти, невинності, дружби та світу. Цей колір став дуже популярним у середині 90-х років під час використання його як тло веб-сайту, оскільки він забезпечує кращу читаність і не втомлює очі.
7. Зелений - колір зростання, грошей, скромності та мудрості. Це добрий і благородний колір, який вдало підходить для логотипів банків, фінансових, екологічних та медичних компаній.
8. Чорний - важкий, депресивний колір. В основному його використовують як додатковий в логотипі, щоб підкреслити якийсь елемент. Цей колір асоціюють з елегантністю, витонченістю та таємницею.
9. Червоний - дуже поширений і найтепліший з усіх кольорів. Він уособлює собою: тепло, вогонь, швидкість, пікантність, кров, збудження, змагання та агресію. Але треба бути уважним при виборі цього кольору, так як він може бути дуже дратівливим, викликати тривогу або збудження, залежність від насиченості червоного відтінку.
10. Рожевий - колір пасивний і витончений, він пом'якшує емоції та заспокоює. Це так званий модний зараз гламурний колір.
Також важливу роль грає використання фігур у логотипі. Наприклад квадрат символізує довговічність, трикутник – стабільність, коло – підкреслює інтелектуальність та здатність до самозахисту. Східні стрілки та лінії в логотипі символізують зростання.

Тільки з урахуванням усіх цих факторів, при їх вмілому поєднанні та професіоналізмі можна досягти необхідних результатів. Зрештою, з кількох запропонованих варіантів ескізу логотипу вам необхідно вибрати саме той, який буде найбільш повно відображати рід діяльності компанії, виділяти вас з-поміж конкурентів і при цьому гармонійно поєднуватись з іншими елементами фірмового стилю.

Професійно розроблений логотип та фірмовий стиль може дати вашому бізнесу суттєвий поштовх і допомогти у приверненні уваги клієнтів, тобто саме те, що потрібно для успіху.


Замовити комплексне створення бренду в нашій студії
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98
.


 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98