Статті

Бренд бук, brand book - посібник з розвитку бренду. Логотип бук (logo book).



Бренд бук (brand book) - буквально означає «брендова книга», посібник з розвитку бренду, який пишеться розробником брендингової стратегії. Часто брендбуком називають набір правил, згідно з якими логотип компанії має бути саме зеленим, а не синім, тощо. Це докорінно неправильне використання поняття брендбук. Чому? Та тому, що йдеться про брендбук, а не про лого бук (logo book).

Лого бук (logo book) - посібник з використання логотипу. Таким чином, бренд бук - це посібник з розвитку бренду, а лого бук - це посібник з використання логотипу та фірмового стилю (логотип не може розвиватися, тому що це просто графічний елемент в оправі, що називається фірмовим стилем).

Бренд бук відповідає на такі питання:

- Яке позиціонування використовує наша компанія чи продукт на ринку?

- Яким чином ця ідея позиціонування ґрунтується на опитуваннях?

- Яка назва, логотип та фірмовий стиль будуть відповідати даній ідеї позиціонування?

- Які зображення, тексти та колір потрібно використовувати в рекламному дизайні чи дизайні упаковки?

- Яким темам мають бути присвячені наші PR-акції та статті для ЗМІ?

Лого бук відповідає на запитання:

- Як виглядає наш логотип та фірмовий стиль?

- Який вигляд має наш логотип у чорно-білому варіанті?

- Які технічні параметри наших фірмових кольорів (це для дизайнерів та друкарень)?

- У якому кутку можна, а в якому не можна використовувати логотип.

- Чи можна повертати, розтягувати чи модифікувати логотип?

- Які канони (непорушні правила) використання логотипу та фірмового стилю на різних носіях?

- Як зберегти впізнаваність торгової марки, використовуючи логотип та фірмовий стиль на нестандартних формах чи поверхнях?

Як бачите, бренд бук і лого бук присвячені абсолютно різним питанням. Вірніше, лого бук є частиною бренду бука, причому набагато менш істотною, ніж, наприклад, фундаментальна ідея позиціонування компанії на ринку. Інша справа, що власник бізнесу не зобов'язаний розумітися на питаннях брендингу і тим більше в різниці між брендом буком і лого буком. А розробники логотипів або не бачать загальної картини, не розуміють, яка саме роль відведена логотипу. Або просто не хочуть ускладнювати собі життя, працюючи по-старому.


Замовити комплексне створення бренду в нашій студії
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.


 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98