Бренд бук, brand book - посібник з розвитку бренду. Логотип бук (logo book).
Бренд бук (brand book) - буквально означає «брендова книга», посібник з розвитку бренду, який пишеться розробником брендингової стратегії. Часто брендбуком називають набір правил, згідно з якими логотип компанії має бути саме зеленим, а не синім, тощо. Це докорінно неправильне використання поняття брендбук. Чому? Та тому, що йдеться про брендбук, а не про лого бук (logo book).
Лого бук (logo book) - посібник з використання логотипу. Таким чином, бренд бук - це посібник з розвитку бренду, а лого бук - це посібник з використання логотипу та фірмового стилю (логотип не може розвиватися, тому що це просто графічний елемент в оправі, що називається фірмовим стилем).
Бренд бук відповідає на такі питання:
- Яке позиціонування використовує наша компанія чи продукт на ринку?
- Яким чином ця ідея позиціонування ґрунтується на опитуваннях?
- Яка назва, логотип та фірмовий стиль будуть відповідати даній ідеї позиціонування?
- Які зображення, тексти та колір потрібно використовувати в рекламному дизайні чи дизайні упаковки?
- Яким темам мають бути присвячені наші PR-акції та статті для ЗМІ?
Лого бук відповідає на запитання:
- Як виглядає наш логотип та фірмовий стиль?
- Який вигляд має наш логотип у чорно-білому варіанті?
- Які технічні параметри наших фірмових кольорів (це для дизайнерів та друкарень)?
- У якому кутку можна, а в якому не можна використовувати логотип.
- Чи можна повертати, розтягувати чи модифікувати логотип?
- Які канони (непорушні правила) використання логотипу та фірмового стилю на різних носіях?
- Як зберегти впізнаваність торгової марки, використовуючи логотип та фірмовий стиль на нестандартних формах чи поверхнях?
Як бачите, бренд бук і лого бук присвячені абсолютно різним питанням. Вірніше, лого бук є частиною бренду бука, причому набагато менш істотною, ніж, наприклад, фундаментальна ідея позиціонування компанії на ринку. Інша справа, що власник бізнесу не зобов'язаний розумітися на питаннях брендингу і тим більше в різниці між брендом буком і лого буком. А розробники логотипів або не бачать загальної картини, не розуміють, яка саме роль відведена логотипу. Або просто не хочуть ускладнювати собі життя, працюючи по-старому.
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.