Статті

Процес створення бренду, концепція позиціонування бренду



Наразі в Україні все відбувається не так, але в чомусь процес створення бренду схожий на той природний процес, коли вид продукту створювався відповідно до вигляду його виробника. Розробка бренду компанії, товару чи послуги певною мірою здійснюється з урахуванням характерної риси більшості людей – зробити бренд ближчим до людей, щоб він став живим.

Концепція позиціонування бренду говорить про те, що товар здатний допомогти покупцеві в чомусь. Він повинен створювати комфорт і приносити задоволення від його покупки, якщо це товар. Правильне позиціонування бренду робить магію, яка полягає в тому, що покупець відчуває ніжні та трепетні почуття до бренду, намагається купувати тільки його, не звертаючи уваги на інші (іноді навіть добріші). Нам не важливо, реальні чи уявні властивості товару уявляє собі покупець, віддаючи йому перевагу, головне, що створення концепції бренду в цьому випадку повністю себе виправдовує.

Бренд це не людина, але ми розуміємо, що створення нового бренду - це як народження дитини. За ним далі треба стежити, доглядати, годувати його. Створення нового бренду як і розвиток дитини – дуже важливий етап, від якого залежить його подальше життя. стан здоров'я та кар'єра. Таким чином, створення нового бренду – це як створення нематеріальної особистості.

Тут немає ніякої фантастики, тому що більшості людей, як ми вже говорили, властиво одушевлювати речі та предмети. Таким чином, як і у людей, бренди бувають приємні і неприємні. Дуже важливо розуміти, що якщо розробка бренду ведеться без урахування його унікальних якостей чисто механічно, то далеко не факт, що створення нового бренду досягне поставленої мети і буде виправдане у фінансовому сенсі.


Замовити комплексне створення бренду в нашій студії
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98
.


 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98