Розробка, створення фірмового стилю як частина роботи над брендом.
Розробка фірмового стилю завжди пов'язана з розробкою логотипу, і набагато рідше – із загальною політикою та позиціонуванням компанії на ринку. А даремно. Адже що таке фірмовий стиль? Не що інше, як візуалізація, зриме втілення тієї відмінної ідеї, що позиціонує, на якій, як на фундаменті, грунтуються всі бізнес процеси всередині самої компанії! Саме з цієї причини розробку фірмового стилю, створення фірмового стилю слід сприймати як частину роботи, але не як окреме замовлення для дизайнера.
Поняття «корпоративний стиль», «розробка фірмового стилю» та «фірмовий стиль компанії» йдуть пліч-о-пліч. Все тому, що сам фірмовий стиль є втіленням корпоративного, а не товарного іміджу. Розробка фірмового стилю не потрібна для оформлення товару - це буде скоріше дизайн упаковки. Створення фірмового стилю не знадобиться і просування окремо взятої послуги. Але корпоративний стиль компанії (фірмовий стиль компанії) - це те, що надасть впізнаваності послуг компанії.
Таким чином можна виділити два типи брендингу: корпоративний та товарний.
Корпоративний стиль, розробка фірмового стилю стосуються саме корпоративного брендингу, т.к. беруть участь у побудові саме корпоративного (фірмового) іміджу.
У товарному брендингу грає роль швидше образ самого товару, його упаковка, а не імідж компанії-виробника.
Тільки визначившись із позиціонуванням компанії можна переходити до розробки логотипу, створення фірмового стилю тощо. Дизайн фірмового стилю – це робота креативного відділу та дизайнерів. Але ця робота завжди повинна враховувати результати опитувань і розроблене на їх основі позиціонування.
Якщо цього не враховувати – у вас нічого не вийде.
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.