Статті

Створення бренду на прикладі створення бренду Coca-Cola та Pepsi



У кожного з нас є певна логіка мислення. Але ось парадокс - чомусь коли ми думаємо про створення бренду і тим більше, коли мова заходить про створення сильних відомих світових брендів, ми згадуємо бренд Coca-Cola. Напевно це тому, що даний бренд вважається найуспішнішим, найдорожчим і найвпізнаванішим в історії. Coca-Cola завжди позиціонував себе як частину американського способу життя, це філософія свободи та рівності.

Звичайно, кожен з нас, власник бренду, хотів би щось подібне і для себе :) Бренд Coca-Cola вже дуже багато часу є успішним, сильним і привабливим. Ми б хотіли відзначити, що це відбувається тому, що компанія-власник постійно змінювало позиціонування бренду Coca-Cola, що здається непорушним еталоном, лише для того, щоб продукт, який він уособлює, не став пересічною солодкою водою.

Запекла боротьба розгорнулася на початку 1960 років, коли споконвічний суперник Coca-Cola, бренд Pepsi, з метою повалити з почесного першого місця свого конкурента пішло на безпецендентний крок. Було повністю перероблено позиціонування бренду Pepsi, результатом чого стала відмова від вікової частини споживачів та оголошення про те, що «Pepsi – напій для молоді». Через два-три роки оновлена концепція бренду дозволила Pepsi таки перемогти ворога. Все це було досягнуто за рахунок масштабної правильної та чіткої роботи. Було дуже чітко прораховано поведінку великої кількості споживачів певної вікової категорії.

У цьому нарисі, ми вам навели лише один випадок з мільйона, коли розробка позиціонування бренду з новими, більш чистими та актуальними пріоритетами дозволяє бренду різко набрати обертів і вийти в лідери.


Замовити комплексне створення бренду в нашій студії
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98
.


 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98