Статті

Життя бренду - проведення ребрендингу чи розробка нового бренду? Ціна розробки бренду



Справжнє повноцінне життя бренду починається після того, як проведено всі маркетингові дослідження, сформовано ідею та стратегію розвитку бренду, коли виконано розробку бренд бука та закінчено всі формальності. Однак існування бренду, як і життя людини, не обходиться без хвилювань та турбот, злетів та падінь. Будь-який бренд живе за умов великої конкуренції, коли щодня з'являються сотні нових компаній, продуктів та послуг. Якщо не допомагати бренду, не підтримувати його на плаву, не модернізувати та оновлювати за необхідності, тобто. здійснювати ребрендинг компанії чи продукту, то згодом бренд втратить свої позиції над ринком. Це навіть не залежить від того, що спочатку ціна розробки бренду була досить високою, концепція бренду вдала, а позиціонування бренду просто ідеальне на ринку. Дана схема працює тільки при систематичній підтримці бренду, постійному моніторингу та грамотному управлінні брендом. За дуже поганої ситуації лише проведення повного ребрендингу може допомогти поверненню на колишні високі позиції бренду.

Факторів, що впливають на втрату позицій бренду на ринку - дуже багато. Це може бути як збільшення подібних конкурентів, так і зміна способу життя більшості споживачів бренду, настання нових тенденцій моди, нові технології і т.д. У цей момент компанія стикається з проведенням ребрендингу чи розробкою нового бренду. Може знадобитися нова стратегія розвитку бренду, коли ваші конкуренти знизили ціну на товар чи послугу, а ви змушені продавати свій продукт за колишньою, вищою ціною. Може статися так, що вам знадобиться оновлена концепція позиціонування бренду, якщо, наприклад, ваша традиційна упаковка товару перестала відповідати вимогам ринку та споживача.

Однак цього може і не відбуватися довгий час, але все одно ТМ буде потрібна розробка нового бренду компанії або товарний брендинг з зовсім іншою концепцією, ніж та, яка використовувалася раніше. Наприклад, ви вирішили зробити великі перетворення у своїй компанії, передбачаєте розширити свою частку ринку або зайняти нову вільну нішу. Тут, швидше за все, потрібна буде розробка бренду компанії, послуги або продукту з нуля. Незважаючи на те, що етапи розробки бренду не є засекреченою схемою, при створенні бренду є ряд тонкощів, розуміння яких для господаря бренду буде потрібним і затребуваним. Вони допоможуть знайти правильний шлях для бренду, а у разі проблеми, необхідно вчасно звернутися до агентства та провести ребрендинг або розробити нову стратегію позиціонування бренду з правильними параметрами, що відповідають поточній ситуації на ринку.


Замовити комплексне створення бренду в нашій студії
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98
.


 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98