Статті

Товарний брендинг: брендинг сімейства товарів однієї торгової марки та індивідуальний брендинг



Товарний брендинг використовується для цілеспрямованого впливу на конкретний сегмент ринку.

Виділяють два основні напрямки створення бренду - це брендинг сімейства товарів однієї і тієї ж торгової марки та індивідуальний брендинг для кожного конкретного товару.

У першому випадку розробка позиціонування бренду підпорядкована єдиній меті - створити бренд, який міг би представляти безліч товарів та послуг, що належать до однієї лінії. Іноді помиляються, кажучи, що розробка бренду підприємства – це те саме, що й розробка нового бренду для сімейства товарів, адже всі товари все одно випускаються під брендом компанії. ми вважаємо, що це не так. Наприклад, багато компаній випускають лінійку продуктів не під своїм основним, а під спеціально створеним для цієї лінійки товарів окремим брендом. Така практика широко поширена у сфері виробництва спортивних та медичних товарів, косметики тощо.

У другому випадку, стратегія розвитку бренду націлена на створення унікальних відмінних рис бренду, безпосередньо пов'язаних конкретним товаром або послугою, яку даний бренд надає. Індивідуальний товарний брендинг забезпечує швидку капіталізацію брендів завдяки точній спрямованості на споживача. Однак у цьому випадку, створення бренду такого типу потребує великих капіталовкладень, та його створення доцільно лише тих товарів, розраховані досить тривалий життєвий цикл. Тільки за таких умов розробка нового бренду та подальша потужна рекламна компанія продукту з відповідними витратами буде цілком виправдана.


Замовити комплексне створення бренду в нашій студії
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98
.


 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98