Корпоративний брендинг та основні етапи розробки бренду компанії
Корпоративний брендинг полягає у створенні унікального образу компанії, яка випускає будь-який продукт або надає послуги. Головне завдання, яке має вирішувати корпоративний брендинг – це підвищення соціальної та комерційної значущості компанії, за допомогою чого досягається довіра, повага та лояльність клієнтів.
Відомо, що всі основні етапи розробки бренду компанії розташовуються у певній послідовності. Правильно побудований брендинг компанії забезпечує їй позитивний імідж та хорошу репутацію, створює у споживача відчуття сталості та стабільності обраної ним торгової марки.
У разі, коли купується якийсь новий бізнес, який необхідно інтегрувати його до існуючої компанії, то для нього вже необов'язково буде створення нового бренду. Брендинг проведений успішно для головної фірми ефективно працюватиме і для нових структур. При цьому стратегія розвитку бренду компанії, як правило, не здатна охопити всі галузі ринку, для чого використовуються інші інструменти брендингу.
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.