Бренд в умовах стабільного ринку в Україні
Якщо на ринку стабільна ситуація, створення нового бренду та його подальше просування, правильна концепція позиціонування бренду допомагає продукту чи послузі зайняти свою нішу на ринку, а також придбати додаткові конкурентні переваги. У цьому сенсі, товарний брендинг виділяє найкращі та найбільш важливі для споживача властивості товару. Він робить товар або послугу відомою та несхожою на інші, полегшує покупцю процес вибору і врешті-решт прив'язує споживача до продукту.
Інакше працює корпоративний брендинг. Оскільки брендинг компанії спрямований на досягнення лояльності та довіри споживачів до її послуг та продуктів. Якщо спочатку позиціонування бренду здійснено грамотно, то через якийсь час бренд сам по собі стає утримуючою силою для постійних споживачів, він постійно притягує до себе нові ресурси.
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.