Розробка стратегії концепції бренду або ребрендинг
Торгові марки або існуючі бренди згодом втрачають свої позиції на ринку, незважаючи на відому якість товару, продукту чи послуги, а постійні клієнти віддали перевагу товарам або послугам Ваших конкурентів. Що робити у такій ситуації? Як вийти з цієї досить складної ями?
Якщо ви вирішили, будь-що-будь, зберегти ваших покупців, а так само значно розширити свою частку ринку або відкрити нову нішу (це може бути створення бренду "з нуля"), тут необхідно створити стратегічну основу майбутнього бренду або провести ребрендинг.
Розробка стратегії концепції бренду або ребрендинг компанії дозволяють:
- Виявити болячки та причини проблемного стану бізнесу;
- Найточніше зрозуміти потребу цільової аудиторії або створити нову потребу;
- Коригувати, змінити або створити абсолютно новий напрямок розвитку майбутнього бренду;
- диференціюватися на фоні конкурентів;
- Сфокусувати враження про бренд, підкреслити його основну ідею та сенс, зробити його більш значущим;
- Підвищити та зафіксувати довіру споживача, стати до нього ближче та залучити нових споживачів;
- Збільшити активи фірми.
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.