Логотип бренду - що позначають різні форми логотипів
Логотип бренду може мати різну форму та компонування. При створенні логотипу бренду потрібно враховувати той факт, що форма впливає на підсвідомість людини і на пряму залежить на успіх бренду на ринку.
Розглянемо основи найчастіше використовуваних форм при побудові логотипу:
1. Коло
Коло - найважливіший і найпоширеніший геометричний символ. Його форма задається зовнішнім виглядом Сонця. У кола немає ні початку, ні кінця, ні напряму, ні орієнтування, і небосхил — також внаслідок колоподібних шляхів зірок навколо небесного полюса — представляється як круглий купол, тому коло відповідає небу і всьому духовному.
2. Квадрат
Квадрат позначає земний світ та матеріальне. Квадрат є символом комбінації та впорядкування чотирьох різних елементів, наприклад чотири основні стихії або чотири пори року. Він означає космічну силу, інстинкт, або несвідоме, непідвладне духу.3. Еліпс
Одна сторона еліпса символізує зниження, а інша - зростання. Якщо еліпс на зображенні наповнений, він демонструє натиск і динаміку.
4. Трикутник
Трикутник з рівними сторонами - це сонячний чоловічий знак, що є божеством, життям, вогнем, серцем, горою і сходженням на неї, королівською владою і гармонією. Перевернутий рівносторонній трикутник - символ жіночого місячного знака і представляє воду, плодючість, божественну милість.
5. Прямокутник
Є найбільш правильною, надійною та раціональною геометричною фігурою. Даний факт з емпіричної точки зору пояснюється тим, що прямокутник є всюди найулюбленішою формою. Так, за допомогою такої форми людина пізнає простір навколо неї.
6. Гексагон
Це равильний шестикутник - який символізує достаток, гармонію, красу і свободу людини.
7. Пентагон
Це правильний п'ятикутник – символ вічності та надійності. якщо він виконаний у формі зірки - то символізує всесвіт і досконалість.
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.