Статті

Основні етапи розробки бренду, торгової марки. Принципи створення успішного бренду в Україні



Під час створення успішного бренду (торгової марки) бажано керуватися такими основними етапами розробки бренду, торгової марки:

1. внутрішні аспекти. Потрібно визначити ключову аудиторію майбутнього бренду, а також оцінити рівень довіри до бренду.

2. Сфокусувати бренд. Направити всі методи при створенні неймінгу (розробки назви) на чітко визначену аудиторію бренду і виходити за рамки, т.к. може відбутися розсіювання бренду.

3. Правдива істина. Важливо правильно сформулювати та донести до споживача головні моменти істини бренду. Обов'язково відображати правдиву інформацію про компанію, товар або послугу. У разі помилки її слід швидко коригувати, доопрацьовувати та виправляти.

4. Нести у маси позитив. Найчастіше вчинками людей керують не ЗМІ, а інші люди. Якщо потрібно зробити якийсь вибір, то мало хто чинить так, як рекомендують великі засоби масової інформації. Таким чином, працівники фірми повинні нести в маси позитивну інформацію про компанію, продукт або послугу.

5. Підтримка довіри Потрібно приділити велику увагу збереженню та продовженню наявних взаємин бренду зі споживачем. Довіра вже наявних клієнтів необхідно постійно підтримувати, і стежити за тим, щоб вона не зменшувалася, а бажано зростала.


Замовити комплексне створення бренду в нашій студії
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98
.


 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98