Процес створення торгової марки в Україні. Етапи створення торгової марки
Студія брендингу та графічного дизайну LogoMaster® Studio займається створенням торгових марок як для компаній, так і для товару чи послуги. Один із головних критеріїв при роботі, це створення торгових марок з емоційним стилем і чином, торгових марок здатних проходити перевірку годиною.
Процес створення торгової марки в Україні включає такі етапи створення торгової марки:
1. Вивчення компанії, товару чи послуги
2. Маркетингова стратегія бренду:
- цілі та завдання;
- на кого розрахований майбутній бренд;
- позиціонування бренду;
- цінності бренду;
- місія, філософія бренду;
3. Створення унікального бренду
- створення образу бренду;
- розробка назви - неймінг;
- створення фірмового стилю бренду;
- розробка слогану;
- розробка дизайну упаковки або етикетки;
- створення сайту бренду
4. Просування бренду на ринку
Існує кілька принципів, які бажано дотримуватися при створенні успішного бренду:
1) ЯКІСТЬ ТОВАРУ, УСЛУГИ (якість компанії).
Тільки постійне удосконалення та доопрацювання якості продукції для споживачів сприяють створенню шановної продукції із справді значним брендом. Якщо йдеться про компанію - це якість її роботи, рівень обслуговування Клієнтів та інше.
2) УВАГА ТА ДОВІРА.
Потрібно завжди думати про Клієнта, про його довіру та уваження до вас. Споживач при кожному зіткненні з компанією, товаром або послугою оцінює, робить висновки і в разі проблем з вашим боком назавжди відходити від Вас. Потрібно зберігати свою репутацію і в жодному разі не розчарувати споживача. Хороша репутація створюється довгими роками, щодня по частинці, але може швидко зруйнуватися лише за день. Не забувайте про це.
3) ПРАВДИВІСТЬ
Тільки справжні бренді здатні говорити правду покупцю чи Клієнту. Якщо ви зробили помилку – краще самим визнати це, ніж на них вкаже ваш конкурент чи преса. Споживач зрозуміє вас, зможе простити і навіть ще більше любитиме ваш бренд, якщо ви будете відкриті і будете з ним чесні. Як приклад - можна говорити про відгук партії автомобілів для доопрацювання, коли в них виявляються якісь проблеми.
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.