Статті

Просування бренду в Україні через соціальні мережі: Facebook, Twitter, Вконтакте, Однокласники



Розвиток інтернету накладає свої особливості на формування філософії бренду. Сьогодні важливою складовою просування компанії чи продукту стали соціальні мережі. Twitter, Facebook, ВКонтакте, Однокласники дають чудові можливості для спілкування компанії з покупцями, надаючи в першу чергу саме клієнтам можливість проявляти ініціативу в комунікаціях, а брендам дозволяє отримати велику кількість корисної інформації, дізнатися про настрій, переваги, занепокоєння своїх клієнтів.

Розробка нового бренду має враховувати нові можливості, що надаються соціальними мережами. Просуванням бренду в соціальних мережах займаються фахівці із соціального маркетингу. Платформа бренду, в рамках якої необхідно придумати назву, слоган, розробити логотип, дизайн фірмового стилю та веб-сайту, має відповідати зручності спілкування в інтернеті та насамперед у рамках соціальних мереж.

Соціальні мережі дають споживачам можливості використовувати різні елементи бренду на власний розсуд. Хтось вирішив надрукувати логотип улюбленої ТМ на своїй футболці, хтось вирішив наклеїти його на двері в офісі (як це зробили ми з логотипом Apple), а хтось намалював його фарбами на фасаді будинку (ось уже дають спеку хлопці... ). Таке використання графічних та візуальних атрибутів бренду непрофесійними користувачами також має впливати на роботу студії. Потрібно створювати бренд таким - щоб його було легко намалювати навіть школяру, це дасть пряму взаємодію з численними шанувальниками (фанами) даного бренду.


Замовити комплексне створення бренду в нашій студії
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98
.


 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98