Розробка стратегії позиціонування бренду в Україні. Розробка політики бренду
Бренд - це складний і багатосторонній об'єкт, розробка якого може відбуватися як у різних площинах, так і в різних напрямках. Тому розробка бренду має виконуватися згідно з певними етапами. Для цього перед початком безпосередніх робіт над філософією бренду формулюється стратегія створення бренду — свого роду статут основних правил та принципів нового бренду.
Стратегія майбутнього просування бренду визначає, яке враження має справляти бренд на потенційного споживача. Створення цієї стратегії бренду передбачає визначення ключової пропозиції бренду споживачеві. Ця пропозиція відображає переваги бренду перед конкурентами.
Важливим завданням при створенні стратегії бренду є переконання замовника щодо необхідності вузького конкретного формулювання філософії бренду. Більшість замовників не можуть відмовитися від своєї думки, що їхній товар чи послуга унікальна у своєму роді. Іноді це так і буває, хоча насправді справи набагато сумніші. У наш час створити або запропонувати щось унікальне практично неможливо.
Розробка політики бренду диктує здебільшого фокусування лише на кількох моментах, які формують чітке уявлення про бренд. Не слід побоюватися, що інші цінні якості бренду будуть опущені, про них потрібно також обов'язково розповісти, але вже в рамках майбутньої рекламної компанії або під час проведення комунікаційних заходів. Як така стратегія бренду повинна залишатися максимально прямою, і забезпечувати виняткову ясність політики бренду по всьому шляху роботи з просування компанії, товару чи послуги.
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.