Статті

Розробка та створення слогана для бренду, торгової марки в Україні



Слоган не є обов'язковим елементом у брендингу, проте дуже часто ТМ придцмують слоган, щоб посилити бренд, розкрити його суть, розвинути закладену в назві ідею ТМ.

Слоган глобального позиціонування або локальної рекламної кампанії надає розширені можливості для зв'язку зі споживачем, оскільки на відміну від назви складається з кількох слів, виразів, фраз. Слоган може використовуватися окремо від назви, проте завжди розкриваючи його. Саме тому найвдаліші рекламні слогани регулярно йдуть у народ і стають частиною повсякденної культури, уніфікованою формою вираження думок, свого роду популярними виразами, що, звичайно, позитивно впливає на сприйняття бренду та прийняття його за свого.

Робота зі створення слогану проводиться після неймінгу (коли назва бренду розроблена). Слоган завжди працює разом із назвою – як у спайку. Слоган надає бренду ту частину сенсу, яка відбилася при створенні назви, але теж дуже важлива споживача.

Усім відомі такі слогани як: Just do it, I'm loving it, Чисто - Тайд, Жилет - краще для чоловіка немає.

Якщо слоган погано розкручений, чи не використовується разом із назвою, він слабо відомий, яскраві тому приклади: слоган Mersedes, BMW, Apple. Ви їх пам'ятаєте? Найімовірніше, що ні. Таким чином, слоган — це ідентифікатор, який потребує регулярної підтримки та просування.


Замовити комплексне створення бренду в нашій студії
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.


 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98