Статті

Як придумати назву бренду? Розробити неймінг в Україні.



Перший крок до створення бренду – це неймінг, тобто. розробка унікальної і незабутньої назви. Ця робота проводиться тільки після ретельних підготовчих аналітичних заходів. Неймінг передбачає створення імені бренду, що повністю відповідає ідеї та платформі бренду, а також ключовим завданням просування торгової марки. Тому завдання придумати назву бренду (це може бути назва компанії або послуги, продукту) обов'язково включає створення унікальної і легко запам'ятовується назви. Нині придумати назву стає дедалі складніше. Час 90-х минуло, всі назви, такі як: АТЛАНТ, ЕТАЛОН, АУРА, БАР'ЄР, КОСМОПОЛІТ і т.д. вже давно зайняті існуючими торговими марками. Дуже важливо, щоб потім запропонована назва для бренду успішно пройшла процедуру державної реєстрації. Так само торгова марка повинна відповідати всім юридичним вимогам, так що в даний час тільки професійна студія або неймінгова агенція може виконати цю дуже складну роботу.

Створити назву (неймінг)- означає знайти точну ідею торгової марки, дана назва має бути з одного боку унікальною, а з іншого досить абстрактною, щоб не виглядати смішно на тлі конкурентів.

Неймінг має вигідно відрізняти майбутній бренд від конкурентів, виділятися на їхньому фоні та привертати увагу потенційного Клієнта. Не кожне слово може стати назвою. Ми знаємо, що реєстрація торгової марки накладає великі обмеження на використання назв міст, населених пунктів, річок (тобто власних назв), професійних термінів і загальновживаних слів. На сьогоднішній день, особливо в широко розвинених галузях ринку, створено вже велику кількість зареєстрованих ТМ, що робить завдання придумати назву для магазину — по суті, пошук унікального слова — вкрай важкою роботою. Іноді у процесі роботи нашої студії ми розглядаємо сотні існуючих варіантів, створюємо нові – придумані назви, новоутворені від реальних слів. Вся ця робота проводиться для досягнення єдиної мети - створення назви, яка стане БРЕНДОМ.

На сьогоднішній день дуже відомі бренди пройшли довгий шлях до знаходження свого обличчя та унікальності. Назвати компанію Apple (ЯБЛОКО), - хіба це не виклик суспільству та покупцю? Ну до чого тут фрукти до електроніки ... скажіть ви? І ми з вами погодимося...а справа була така: Стів Джобс сказав - якщо я не отримаю сьогодні до кінця дня гарну назву для нашої нової ТМ, я назву компанію Apple. Як ми знаємо вже тепер - ніхто не запропонував йому чогось вартісного. Мабуть люди, хто займався розробкою, були далекі від брендингу. Висновок: кожен має виконувати свою роботу.

Нам усім відомі бренди, які мали за плечима десятиліття маркетингового успіху, і все одно вони мали великі труднощі при виведенні своїх популярних продуктів на ринки нових країн, що призводить в такому випадку до вимушеного локального ребрендингу. Відома в Європі зубна паста називається Crest, а в СНД для неї вигадали назву Blend-a-med; дуже відомі в Англії чіпси Walkers мають назву Lay's.

Розробка назва компанії або розробка імені бренду в сьогоднішніх умовах - завдання, порівнянне, можливо, з усіма іншими етапами роботи над створенням бренду, а тому вимагає від Замовника та Виконавця особливої відповідальності та ретельної спільної роботи. Тільки так - можна досягти успіху і випередити всіх конкурентів.


Замовити комплексне створення бренду в нашій студії
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.


 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98