Розробка назви:
Розробка назви для торгової марки розчинної та меленої кави.
Основні побажання Клієнта були наступними - назва має асоціюватися з якісним західним брендом, бути запам'ятовуваною та цікавою. Бажано щоб був зв'язок з якимись історичними подіями, для того щоб можна було потім створити легенду бренду. Назва має складатися з одного слова на основі латиниці.
Після розгляду запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві JONATON / ДЖОНАТОН.
Це вигадана європейська назва для бренду.
Назва походить від одного з відомих в Англії XVII столітті кавових будинків «ДЖОНАТАН», які на той час сотнями з'являлися у великих містах. Про наближення до них сповіщали запах смажених зерен та дерев'яні вивіски у формі турки. Було в кав'ярнях завжди людно, галасливо та накурено. Тут збиралася зовсім різна публіка - артисти та художники, інтелектуали та купці, банкіри та політики.
До речі, саме там з'явився звичай чайових: ті, хто хотів краще, а чекати не хотів, кидали монетки в кухоль з написом "Для забезпечення швидкого обслуговування". Англійською: To Insure Prompt Service, а скорочено TIPS, російською це "чайові".
Так само відомий афоризм англійського письменника Джонатана Свіфта (англ. Jonathan Swift): “Кава робить нас жорсткішими, скептичнішими і налаштовує на філософський лад”.
Назва JONATON частково пов'язана з ім'ям капітана Джона Сміта (англ. John Smith) — учасника заснування колонії Джеймстаун у Вірджинії (1607 р.), який за однією з версій ввіз каву до Америки.
Всі ці факти дуже добре підходять під вимоги Замовника до назви бренду, а також за допомогою даних реальних фактів з історії можна створити дуже цікаву та захоплюючу легенду бренду.
JONATON – висока європейська якість, благородний напій.