Створення назви, логотипу:

Розробка назви для компанії, яка надає консалтингові послуги в галузі якості та безпеки продуктів харчування та непродовольчої групи товарів, у тому числі проводить семінари, тренінги, майстер-класи та конференції, а також проводить оцінку (аудит) підприємств виробників продукції.
Основні побажання Клієнта були такими: назва повинна викликати асоціацію постійної роботи над собою, професіоналізму послуг, щирості та відкритості перед Замовником. Основна ідея – дати впевненість у порядності послуг на професійному рівні, та можливості отримати відповіді на питання, що виникли.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві FACTORUM.
Це вигадана назва, отримана поєднання слів: ФАКТ, ФОРУМ.
ФАКТ – дійсна, цілком реальна подія; те, що справді сталося, відбувається.
ФОРУМ – (перен.) місце великих зборів, громадських виступів.
Назва співзвучна зі словом ФАКТОТУМ (лат. fac totum - роби все) - довірена особа, яка виконує всілякі доручення.
Назва несе у собі зосередження фактів, спілкування – семінари, тренінги, конференції, роботу із замовниками, виконання ролі довіреної особи (при аудиті підприємств).
Так само російською мовою назва складається з двох слів: ФАКТОР РОЗУМ(А), що підкреслює професіоналізм послуг, що надаються, щирість і відкритість.


Створення фірмового стилю, поліграфії:

Створення брендбука:

Відгук:
П.І.Б.: Чорний Сергій Вікторович
Компанія: ТОВ "Центр експертних рішень"
Посада: Директор
Країна, місто: Україна, м. Київ

Велике дякую команді професіоналів, які знають свою справу! Діти, з Вами легко і приємно було співпрацювати, незважаючи на мої завищені запити :)
Хочу побажати Вам згідливих клієнтів та цікавих проектів, а також реалізації Вашого прихованого потенціалу. Ще раз "ДЯКУЙ" за чудову реалізацію мого бачення бренду!