Створення бренду "з нуля"

Роботи > Створення бренду "з нуля"

Розробка назви:

Розробка назви для торгової марки з виробництва корпусних меблів (Україна, м. Умань).

Основні побажання Клієнта були наступними - назва має бути з українським корінням походження, говорити про високу якість продукції, бути унікальною, зрозумілою, цікавою і складатися з одного слова на основі латиниці. Демографічні характеристики цільової аудиторії майбутньої ТМ - усі, хто хоче перебувати в обстановці затишку, надійності, стилю.

Після розгляду запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві LasCavo.

Це цікава назва для ТМ з виробництва корпусних меблів.

Написано на західний манер, що надає нальоту надійності, стилю та якості.

Назва походить від укр. слова: Ласкаво.

Зазвичай вживається у словосполученні: Добро! (Ласкаво просимо! – рус.)

Назва має в своєму розпорядженні себе, закутує людину своїм затишком і теплом, приємною домашньою атмосферою та зручними та функціональними меблями в будинку.

Так само: lass [англ.] – кохана.

Це будуть ваші улюблені меблі!




 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98