Розробка назви:

Розробка назви для торгової марки з виробництва корпусних меблів (Україна, м. Умань).
Основні побажання Клієнта були наступними - назва має бути з українським корінням походження, говорити про високу якість продукції, бути унікальною, зрозумілою, цікавою і складатися з одного слова на основі латиниці. Демографічні характеристики цільової аудиторії майбутньої ТМ - усі, хто хоче перебувати в обстановці затишку, надійності, стилю.
Після розгляду запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві LasCavo.
Це цікава назва для ТМ з виробництва корпусних меблів.
Написано на західний манер, що надає нальоту надійності, стилю та якості.
Назва походить від укр. слова: Ласкаво.
Зазвичай вживається у словосполученні: Добро! (Ласкаво просимо! – рус.)
Назва має в своєму розпорядженні себе, закутує людину своїм затишком і теплом, приємною домашньою атмосферою та зручними та функціональними меблями в будинку.
Так само: lass [англ.] – кохана.
Це будуть ваші улюблені меблі!

