Брендинг на основе названия Клиента

Роботи > Брендинг на основі назви Клієнта

Створення логотипу:

ТМ “Mr. Filo” – єдиний в Україні виробник знаменитого грецького пирога Бугаца та інших оригінальних виробів із витяжного тіста філо. Завдяки бездрожжевій рецептурі та виключно ручному процесу приготування тіста, продукція не черствіє, а в холодному вигляді не втрачає своїх смакових якостей.

Назва ТМ походить від слова: ФІЛО або ФІЛЛО - це прісне, дуже тонке, витяжне тісто. Використовується у середземноморській кухні. Грецьке слово PHYLLON означає "аркуш". Шари тіста можуть бути тонкими як папір, або завтовшки кілька міліметрів.

Та сама назва утворена від початку прізвища директора підприємства Філоновського Валентина, який присвятив дуже багато років вивченню та випіканню виробів з цього тесту філо, такого продукту як Бугаца.

Це продукт преміум-класу, який виготовляється виключно вручну. Єдиний механізований процес, це заміс тесту. Споживач любить та цінує це, адже навіть традиційні вареники, зроблені вручну, значно відрізняються від виготовлених промисловим способом.



Створення фірмового стилю, поліграфії, зовнішньої реклами,
оформлення автомобіля, торгової точки:

Відгук:

П.І.Б.: Філоновський Валентин

Компанія: ТМ "Mr.FILO"

Посада: Директор

Країна, місто: Україна, м. Чернівці

Відразу зазначу, що пунктуальність стала приводом для встановлення між нами знайомства.

Ця талановита команда виявила високий ступінь зацікавленості у якісному вирішенні поставленого завдання.

Була розроблена спеціальна поетапна програма, завдяки якій вдалося отримати гранично якісний вихідний варіант. Маючи позитивний досвід, отриманий у ході виконання замовлених нами робіт, рекомендую всім послуги цієї професійної студії.

А Вам хлопці, дякую!

 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98