Розробка назви:

Розробка назви для української торгової марки, під якою будуть вироблятися та продаватися будівельні матеріали для: покрівлі (металочерепиця, профнастил), фасаду (сухі суміші, утеплювачі), внутрішньої обробки (ламінат, клею, шпаклівки, профілю) та ін).
Побажання Замовника до назви: безпосередня чи непряма вказівка на сферу діяльності. Асоціації з якістю, економічністю, екологічністю, довговічністю, об'єктом капітального будівництва. Мовне написання має бути з урахуванням латиниці.
Після розгляду запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві ARTECO.
Слово ARTE перекладається з латини як міцно. Початкова частина слова ART перекладається з англійської як мистецтво, ремесло, майстерність, вміння. Закінчення слова: ECO – економічні, екологічно чисті матеріали.
Отже, розроблена назва асоціюється з об'єктом капітального будівництва, який побудований за допомогою надійних будівельних матеріалів. Це продукція, створена майстерно, за всіма правилами ремесла.
Назва розроблена спільно із Замовником, який вигадав і доопрацював другу частину слова.
