Створення назви, логотипу:

Українська агропромислова група звернулася до нашої студії за створенням нової торгової марки, логотипу, стилю та бренд-буку для мережі магазинів мінімаркетів. Формат магазинів – самообслуговування, основний акцент робиться на широкий асортимент товарів та наявність у продажу свіжих овочів та фруктів, м'яса свинини, курятини та ковбасних виробів.
Побажання Замовника до назви: назва має бути українською мовою, асоціюватися з продуктами харчування, бути запам'ятовуваною та цікавою у вимові.
Після обговорення всіх запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві ВініГрейт.
Назва ВініГрейт (WiniGreat) створена шляхом обігравання кількох різних слів: вінегрет, winner та great.
Вінегрет – смачна та корисна овочева страва, яка складається з різних компонентів.
Аналогія з різними товарами у магазині.
Перша частина назви також утворена від слова: winner [англ.] - переможець; перший.
Друга частина назви походить від great [англ.]:
- великий, величезний, великий (про магазин)
- прекрасний, дивовижний, чудовий (вибір продукції)
- досвідчений, майстерний, розуміючий, що розуміється (продавці, співробітники компанії).
